| StoicAnalysis a întrebat:

Ma tot gandeam de-a lungul timpului, de ce pe platforma asta, daca cineva te ignora/blocheaza, tu nu mai poti evalua raspunsurile respectivului, chiar daca sunt eronate? Ca asa a ajuns Violetta pe locul 1 in timp. Cine i-a evaluat raspunsul negativ, i-a dat block. Si asa poate face oricine. Nu cred ca optiunea asta e una sanatoasa de urmat... Adica inteleg sa il blochezi incat sa nu ii mai scrii, dar sa ii blochezi si optiunea de a evalua un raspuns, e cu doua taisuri.
Nu mai bine ii lasi optiunea de a evalua raspunsul, si in caz de abuzeaza, moderatorul sa-i de-a avertisment sau ban?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pai platforma asta promoveaza mult si prost. De aia sunt premiati irelevantii, ca fac trafic pe aici, mai starnesc cate o cearta, etc.
E clar ca singurele mecanisme care tin in viata site-ul, sunt alea 3 reclame pe care personal nu le vad, ca am adblock.
De altfel, altruismul de la baza site-ului s-a cam pierdut, se doreste doar mentinerea site-ului ca activitate a societatii care il administreaza.
Cat timp se scrie aici si nu sunt boti, site-ul functioneaza, si poate vinde spatii de publicitate. Daca ar muri, la fel ca site-urile de pe vremea lui (hi5, softpedia, roportal si alte forumuri), nu s-ar mai vinde/plati publicitatea, nu ar mai fi bani nici de domeniu, nici de suport tehnic, si ar deveni nefunctional sau chiar sters, in scurt timp.

44 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Cred ca moderarea pe aici e cam moarta de mult, nu pare ca se mai ocupa cineva constanta... asa ca nu prea mai conteaza

| Kufu95 a răspuns:

Însfârșit cineva care aduce problema asta în temă, la Violetta faza cu blocatul era un talent de al ei de neîntrecut, cred că mai mult de jumătate din site a fost blocat, să nu cumva să o supere pe madam sau să îi strice scorul. Cât despre funcție, așa ar trebui ca toată lumea să evalueze răspunsuri sau să dea report, fie că suntem blocați sau nu.