anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog ajutati-ma si pe mine, ca nu prea ma pricep... sad
Eu am 18 ani, iar prietenul meu are 21, si de cateva zile am inceput contactul sexual cu el, si nu stiu care poate fi problema ca el ejaculeaza peste vreo 20-30 secunde dupa ce introduce penisul in vagina... poate sa fie vreo boala la dinsul, ori pur si simplu inca ca se geneaza de mine? sad Multumesc.

7 răspunsuri:
| Anecherry a răspuns:

Se cheama ejaculare precoce sau prematura, si este o problema destul de des intalnita. nu e un lucru foarte ingrijorator pentru ca sunt destule tratamente, cum ar fi capsule sau exercitii. ca sa fie totusi sigur ar putea discuta cu un medic, acesta ii va indica ceva eficienthappy

| Ea12345 a răspuns:

Se numeste ejaculare precoce.Nu e nimic cu tine, multi barbati sufera de aceasta,, boala". Sunt solutii medicale sau simple, cauta pe net.

| Sice a răspuns:

Problema? Nicidecum. ejacularea prematura la barbati este un lucru intalnit la o mare parte a barbatilor incepatori in unele cazuri aprand si la persoane mai in varsta in domeniu.Nu e nici o boala si poate si tratata foarte simplu; eu ti-as recomanda sa vorbesti cu el despre exercitiile Kegel.Sunt extraordinar de folosoitoare! Te sfatuiesc sa te interesezi de problema cu un simplu search pe google ''ejaculare prematura''.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ejaculeaza imediat, deoarece este foarte excitat. Te-a dorit prea mult! Nu il mai tine asa de mult in suspans!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cred ca esti foarte sexy

Brigaela
| Brigaela a răspuns: