| tanafraa a întrebat:

Sunt elevă în clasa a 11-a (pe profil tehnologic, protecția mediului, am făcut fizică – doar ani 9-10 și tic până în prezent). Aș dori să aflu mai multe despre șansele mele de a intra în Inginerie Aerospațială și despre cum ar trebui să mă pregătesc.
Am câteva întrebări și aș aprecia răspunsuri cât mai detaliate:
Cât de mult merită să investesc în această carieră în țară?
Cum se desfășoară cursurile și seminarele?
Cum sunt profesorii și ce fel de teme se dau?
Ce alte informații relevante ar fi utile pentru o elevă interesatî de acest domeniu şi care este foarte hotărâtă pe el?
Orice răspuns detaliat și complet ar fi foarte util și m-ar ajuta mult să iau decizii!

6 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Dacă îți place cartea și ai spor la învățat, ai șanse mari să intri. Nu contează foarte mult profilul tău actual, ci cât de bine vei stăpâni materiile din care vei da admiterea.
Despre profesori, nu știu ce să spun, din două motive: nu ai spus la ce instituție de învățământ superior vrei să intri și pe de altă parte, eu am învățat acum aproape 40 de ani specializarea "aparate de bord pentru radionavigație" la facultatea de electronică din IPB.
Ulterior, specializarea asta am auzit că ar fi fost mutată la aeronave... În fine. Cu siguranță vei avea de învățat pe lângă matematică la greu, ceva fizică, materii de specialitate cum ar fi rezistența materialelor, organe de mașini, ceva electrotehnică și electronică etc.
Sincer, mă bucur să aud că o fată e pasionată de acest domeniu și îți doresc succes în a reuși să îți îndeplinești visul!

| AsgaardSephiroth a răspuns: