| DiabloGeo a întrebat:

Cine imi zice secrtede de pescuit (sunt amator)?

Răspuns Câştigător
| GalaXy a răspuns:

Secrete? Nu pot fi numite asalaughing As umple toata pagina insa nu am timp.Pai,acum ca e primavara, poti sa dai la pufuleti cu usturoi la semi-distanta, sau la miere. Uita-te pe maluri si vezi ce fel de pomi cresc pe acolo...De exp. daca sunt corcodusi poti sa dai la corcoduse, insa pentru pesti mici. Daca vrei cu adevarat sa prinzi da la porumb cu usturoi, miere sau crud, pufuleti cu usturoi sau miere.Pun accentul pe usturoi pentru ca se prinde cel mai bine primavara la el. In cazul in care stai mai multe zile poti sa momesti bine cu boilesuri (kg intregi, cel putin) si dupa sa dai cu ele.Iti recomand mamaliga facuta in casa, cu mult GRIS si MALAI. Dupa, daca ai esenta de usturoi poti sa pui acolo (dar vezi sa ai o oala speciala, pentru ca nu mai scoti mirosul de usturoi din ea). Poti sa adaugi NAPOLITANE JOE (nu glumesc), insa la acest miros trag carasii.De asemea, incearca sa vorbesti cu pescarii de pe balta sa vezi unde sunt gropile (daca ai o barcuta cu sonar e si mai bine). Deja o sa inceapa sa bata in mal, asa ca poti sa arunci la 2-3 m de stuf, si acolo cu siguranta vei prinde. Daca imi spui balta pe care mergi iti voi spune mai detaliat ce e acolo.Acum nu incerca sa dai in larg, o sa iti irosesti timpul.Incearca sa verfici apa, si vezi unde e mai calda (de obicei la mal), dar sunt zone si zone (intr-o barca cu un termometru (o diferenta de 0.1 grade e simtita de peste)). Incearca sa faci cat mai putin zgomot cand dai aproape de mal.La mulinare nu incerca sa tragi de el, ca ii rupi gura, oboseste-l (iti recomand ca frana sa fie extrem de slaba, sa il controlezi din guta) si dupa adu-l la mal.Astea ar fi niste "secrete", insa mai sunt multe altele, dar nu le mai zic acum ca trebuie sa plec.Fir intins!

3 răspunsuri:
| Narcis2007 a răspuns:

Pai daca s-ar spune n-ar mai fi secrete...

| CiupiițDeclarăRăzboiÎmpotrivaObsedateDeJB a răspuns: