anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna! Sunt eleva in clasa a 10-a in Colegiul National Sfantul Sava. Legat de profesorii de la clasa mea sunt profund dezamagita, intrucat la materiile pe care ma axez eu, cu mici exceptii, acestia ori nu isi dau interesul, ori predau astfel incat mai nimeni nu intelege lectia. Meditatiile sunt necesare pentru a intelege lectia de la clasa. De asemenea testele sunt mult mai grele fata de ce e predat la clasa. In schimb, se pune accentul pe materii care nu ma intereseaza, tinand cont ca sunt pe profil de mate-info.(chiar si 100 de pagini de invatat pentru un singur test la geogra). Mi-as dori sa stiu-daca se poate, de la cei care se afla in cunostinta de cauza- daca la alte clase din sava sunt profesorii mai ok, materia este predata cum trebuie? Iau in calcul transferul la un alt liceu. Ma gandeam la Gheorghe Sincai.Eu ma axez pe chimie, bio, fizica, mate, romana, engleza, info. Sunt predate foarte bine acestea? Unde se invata mai bine, la Sincai sau la Sava? Voi ce pareri aveti despre profesorii din liceul vostru? DAU FUNDAA!

Răspuns Câştigător
| Ungurean_Andrei_1999 a răspuns:

Nu sunt din orasul tau, dar am fost la aceeasi specializare si la mine era la fel.
Trebuia sa tocesti niste chestii inutile, cu toate ca eram la mate-info, mai mult decat un elev care era specializat pe materia respectiva. Si din pacate nu te ajuta abosolut deloc in viata. Pentru ca nu ramai cu informatia respectiva in cap pentru cultura ta generala, deiarece informatia respectiva e bagata in cap cu forta de niste profesori care distrug viitorul elevilor.
Daca te descurci la matematica, fizica si informatica eu iti recomand sa ramai la specializarea asta, pentru ca o sa te ajute daca mergi pe viitor la Politehnica.
Si pe mine m-a ajutat mult, pentru ca am dat de matematica si fizica in primii 2 ani... Sper ca ti-a fost de folos sfatul meuwinking