Buna, sunt olimpic :)
Afli lungimea segmentelor cu formula AB = radical din ((x1-x2)^2+(y1 - y2)^2).
Dupa ce ai aflat lungimile, verifici ca suma unei laturi sa nu fie mai mare sau egala ca suma celorlalte doua. Daca indeplineste conditia asta e triunghi.
Apoi, din teorema cosinusului, scoti cosinusii. Apoi, cu functiile din math.h afli marimea unghiurilor. Daca e careva de 90 de grade, e drept, daca sunt toate egale e echilateral, daca sunt doar 2 egale e isoscel, daca e vreunu mai mare de 90 e obtuzunghic iar daca sunt toate diferite si mai mici de 90 de grade e ascutitunghic.
Ai aici teorema cosinusului: http://ro.wikipedia.org/wiki/Teorema_cosinusului.
Ai aici cum se foloseste cos in C++: http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cmath/cos/.
Imi cer scuze, ca sa scoti unghiurile, ai nevoie de functian arccos. Aceasta este acos in math.h. Aici ai detalii: http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cmath/acos/
Deeliiaaaa întreabă: