Eu nu cred ca avea acest drept. Te putea intreba de ce zambesti sau sa te certe, dar sa iti sparga oglinda nu. Spune-i dirigintelui tau sau daca el era dirigu tau spune-le parintilor sa se duca la director. Dar nu am inteles de ce statei cu oglinda pe banca? In fine asta nu mai conteaza acum. Trebuie sa ii spui cuiva ce s-a intamplat sa nu lasi lucrurile asa.
Pai mai sunt si unii profesori din astia care nu accepta sa ai altceva pe banca in afara de obiectele necesare pentru ora mai ales o oglinda care ti-ar putea atrage atentia
Asa ca de acum inainte toate obiectele de genul asta, tinele in ghiozdan pentru siguranta lor. In pauza esti libera sa faci ce vrei tu.
Nu, nu avea acest drept.
Dar este o problema, pentru ca daca tu mergi sa ii spui dirigintei sau directorului, profesorul tau de istorie o sa aduca urmatoarele argumente :
1. nu este indicat sa mergi cu oglinda, pieptene, farduri etc. la scoala
2. poate el va crede ca te uitai prin oglinda la vreun coleg care te-a facut sa zambesti si nu faceai ce ti-a cerut profesorul.
Asta ar spune profesorii mei daca as face asa ceva, sau ar nascoci o poveste ca sa scape ei usor. In plus, profesorii se apara unii pe altii.
Asa ca, decat sa ai probleme mai mari, prefa-te ca faza cu oglinda nu s-a intamplat. Profesorii o sa uite.
Succes!
Dupa mine nu, logic.
Ce i`ai facut profesorului sa se enerveze atat de tare? Ai zambit, mare lucru.Ar fii trebuit sa nu aiba nici`o reactie, in nici`un caz sa se enerveze
. Sincer, nu cred ca avea acest drept, pentru ca tu doar ai zambit, nu ai tipat, nu ai ras, nu ai facut decat sa zambesti putin.nu conteaza motivul. Daca ai zambit si s`a enervat asa de tare incat ti-a spart oglinda, daca radeai sau tipai iti dai seama ce facea? Dadea cu banca de pamant
. In fine, spune la diriga ta sau la director intamplarea si ei vor decide ce se va intampla mai departe.
Bafta :*!
Dirigu' a aruncat intr-o zi cu markeru' dupa mine ca cica fac circ si panarama la ora
mai au si profii zile proaste