| ILoveMyPuppy a întrebat:

Mai este cineva care a cumparat un obiect de pe internet, de la persoane de pe siteuri gen mercador sau okazii? V-a pacalit?

Răspuns Câştigător
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Poți să-ți zic că-ți asumi un oarecare risc...
De pe OKazii am cumpărat și eu (în urmă cu doi ani) o revistă de modă italiană, se vindea cu 100 lei (un milion vechi). Am încălcat puțin regulamentul, fiindcă a fost necesar, nu aveam ce face, știam că nu e voie, dar eu tot am lăsat numărul de telefon persoanei care îl vindea. Ca să putem lua legătura. De obicei, pe Okazii, predarea se face personal, tocmai pentru a evita unele... escrocherii. Dar eu am riscat, fiindcă nu puteam ajunge în capătul celălalt al țării doar pentru a achiziționa o revistă...

Dacă e vorba de o sumă mare, nu ți-aș recomanda să riști. Am auzit și eu multe lucruri neplăcute...

3 răspunsuri:
| user5493 a răspuns:

Cunosc persoane care au cumparat de pe okazii, dar nu le-a pacalit.ideea e sa mergi si cu altcineva care se pricepe la produsu ala, atunci cand mergi sa te intalnesti cu persoana care ti-l vinde! si astfel n-are cum sa te pacaleasca.

| Radamel a răspuns:

Cumpar des de.pe.okazii pentru ca sunt foarte rigurosi in ce priveste increderea. De preferat de.pe okazii sa-ti iei de la pers cu peste 90% loialitate si cu peste 50 de vanzari, sa ai o legatura telefonica in caz.de.returnare in 10 zile de la primire.

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

Prin intermediul site-ului Okazii.ro se pot cumpara produse in siguranta. Okazii.ro protejeaza cumparatorii prin intermediul serviciului Garantia de Livrare. Principalul avantaj al acestui serviciu este protectia sporita a cumparatorului prin garantarea primirii produsului descris pe site. In caz contrar, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului. Recomandam tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit si se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. Daca un cumparator primeste alt produs decat cel comandat sau este prejudiciat material, acesta poate transmite o cerere scrisa catre suport@okazii.ro sau ne poate contacta telefonic la 0374-652.944. Echipa de Asistenta Clienti va face toate demersurile necesare pentru a rezolva pe cale amiabila sesizarea. Daca cumparatorul si vanzatorul nu ajung la o intelegere pe cale amiabila, cumparatorului i se va recomanda sa apeleze la Politie pentru solutionarea problemei, pe cale legala, primind totodata intreg sprijinul Okazii.ro pentru solutionarea situatiei.

O zi placuta,
Okazii.ro