| DenqOO a întrebat:

Pe 25 martie trebuie sa se faca plata catre Netflix.
Era automat si am tot incercat eu apoi sa o fac prin aceea autentificare in 2 pasi. Si de 4 zile, aceeasi problema de a nu putea plati catre Netflix abonamentul.
Imi apare mesajul "Se pare că a intervenit o problemă cu această metodă de plată."
Voi ati patiti?
Ce e de facut?

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poate nu ai suficienți bani pe card.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca metoda de plata este automata de retragere a banilor, ce ai schimbat tu?
despre ce autentificare in 2 pasi vorbesti si la ce ajuta autentificarea aceea?
Chiar nu vad rostul interventiei tale, odata ce banii se iau automat la data fixa, de pe cardul pus pe Netflix.

| DenqOO explică (pentru Violleta2022):

S-a rezolvat. aflasem ca i-au schimbat cardul si nu si-l activase