Deinde.De exemplu un motor 2.0 TDI de pe A6 are 2 axe cu came.
Motoarele au una sau doua axe cu came, in functie de tipul acestora. Motoarele cu o singura axa cu came (SOHC – single overhead camshaft) au doua supape (una pentru admisie si una pentru evacuare), in timp ce motoarele cu doua axe cu came (DOHC – dual overhead cam) contin patru supape pe cilindru. Majoritatea motoarelor moderne sunt de tip DOHC, cu 4 supape. De exemplu un motor 16v (cu 16 valve) are 4 cilindri si 4 supape pe cilindru, respectiv 2 axe cu came. Motoarele in V pot avea pana la 4 axe cu came, cate doua pentru fiecare rand de cilindri. Pentru o masina ca Bugatti Veyron, care are 16 cilindri in W, exista insa tot 4 axe cu came, care actioneaza 64 de supape, desi exista 4 randuri de cilindri.
Exista motoare cu ardere interna care nu au nevoie de axe cu came. In aceasta categorie intra motorul Wankel, care este un motor rotativ ce nu contine pistoane si valve, fiind cel mai intalnit pe Mazda (RX-7 si RX-8).
Motoarele de 2.0 TDI pot fi si cu un ax si cu doua. Depinde de cod. Eu am pe un A4 B7 cu 2 axe.