Hey. Deci legat de un war mental. Din punctul meu de vedere warul este caracterul care are cel mai mare dmg. deci. sa incepem cu arma. de preferat una pe o mana. pentru a lovii si cu hiturii.
Arma:
1.semi-om (este obligatoriu si cel mai important bonus pentru orice caracter)
2. Putere (necesara unui war)
3.Dexteritate-Sansa de otrava(aici depinde de tine, eu prefer dex din cauza ca dex ajuta si la eschiva, dar si otrava e utila mai ales pentru hituri)
4.Vit. Farmec (acest bonus reduce timpul de asteptare pentru a folosi un nou skill deci e util mai ales pentru un war mental care se bazeaza pe skiluri)
5.Critica(utila )
Am ignorat patrunderea pentru ca nu mii se pare foarte importanta pentru un war mental.
. Pietre.
1. Farmec
2.Critica
3.Rasa
..Armura.
Pv
Aparare (sabie, etc)
Vit Farmec (am explicat dc e util mai sus)
Daune vor fi absorbite de PV
si valoare atac (precizez ca pentru un sura am foloseste aparare vant, pentru un saman leac folosesti aparare trasnet ...etc.)
...Coif :...
10 semi oameni
15 rez magie
30 regenerare PV
sansa de otravire
viteza de atac(precizez ca pentru un ninja arc folosim evitare sageti, sura am-vant...)
..Papuci.
pv
aparare
critica
viteza de atac
sansa de blocare
..colier.
pv
aparare
critica + patrundere (depinde de colier)
regenerare pv
sansa de blocare
..scut.
12 Dex
12 STR
Necunostinta
Sansa de-a bloca un atac corporal
semi-om(daca e am observat ca pe unele metine nu apare si pe altele da ) in caz contrar Sansa de-a reflecta
. cercei. abanosi de preferat pentru ca ofera putere si pv dar asta depinde de evolutii
semi oameni
aparare 1
aparare 2
aparare 3
rez la otrava
Mario2812 întreabă: