Daca este asa cum ai spus inseamna ca profesoara incalca regulile de comportare a unui cadru didactic.
Nu poate lasa corigent un elev cu note bune.
Tot ce trebuie sa faci este sa inveti bine, sa fii disciplinat si respectuos. Ai putea sa vorbesti cu dirigintele si cu parintii tai.
Sunt martori toti elevi din clasa mea, Cu pariti mei nu tare vreau sa colaborez deoarece au frica de profesori si daca ii spun ii dau dreptate profesorului. Dirigintele este profesor de matematica si invat foarte bine la el, dodeauna eu ies la tabla deoarece ceilati nu invata si nu se descurc.Problema este ca dirigintele se intelege foarte bine cu profesoara de romana deoarece amandoi sunt singuri si este tanara si frumoasa.
Nu stiu daca se plateste reclamatia dar familia mea nu are bani.
Chiar asa fiind tot poti vorbi cu dirigintele si sa-l rogi, respectuos, sa vorbeasca cu profesoara.
Despre ce reclamatie vorbesti? N-am spus sa faci vreo reclamatie, desi ai putea face la conducerea liceului si nu se plateste nimic.
Eu m-am gandit daca ar fi cazul, daca ar trebui sa fac reclamatie cum ar trebui sa fac?
Prin corigenta m-am referit ca ne scoate la raspuns si ne intreaba ce nu stim si are motiv sa ne dei 2.Prin metoda asta poate sa ne lase corigent cand are ea chef?(asa este)Iti ofer funda doar sa ma lamuresti cu treaba asta
Te adresezi conducerii liceului, expui situatia de fapt si rogi sa ia masurile pe care le considera necesare, in functie de lege si regulamentul liceului.
Cred ca iti faci probleme degeaba.
Cand te scoate la raspuns nu are de unde sa stie ce stii si ce nu stii tu. Daca inveti bine nu te poate lasa corigent, mai ales ca notele la testele scrise si la teza pot fi contestate.
Cum se face contestatie la note
Pot fi contestate doar notele la lucrarile scrise (extemporale, teze, etc).
Te adresezi conducerii liceului, expui situatia de fapt (ca ai stiut cu mult mai bine decat nota primita) si soliciti recorectarea lucrarii.