| Alexandra5587 a întrebat:

Vreau sa îi iau prietenei mele o carte de pe site-ul libris.ro. Cartea se afla în coșul meu de cumpărături încă atunci când accesezi pagina acesteia apare ca nu mai este în stoc. Reprezintă o problema pentru comanda mea sau o pot da și voi primi și acea carte?

4 răspunsuri:
| IulianCreativ a răspuns:

Salut.
Vezi dacă site-ul are vreun nr de contact, deoarece te poți interesa despre acel produs, ori uitete în specificațiile produsului si acolo vei putea vedea dacă mai este in stoc.
Sau ai putea sa cauți cartea în altă parte.
Succes

PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

In mod normal, daca asa apare, este pentru ca nu o mai au pe stoc, cel putin la elefant asa am observat. Uita-te mai atent, sau simuleaza cumpoararea si vezi daca in mailul de confirmare iti apare cartea respectiva, atunci o au si o vei primi, daca nu, nu o vei plati.

| Adry05 a răspuns:

Normal ca daca nu mai e in stoc n-o mai au. laughing Daca vrei sa fii sigur 100% da-le un mail sau suna la unul din numerele de telefon de pe pagina.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

În general, un produs indisponibil, nu-l mai poți adăuga în coșul de cumpărături, fiindcă nu mai are această opțiune. Dacă tu ai reușit să o adaugi, poate ai avut norocul de a comanda ultima carte din stoc, ori a fost o eroare din partea lor, că au menționat prea târziu epuizarea stocului.
Scrie-le la vanzari@libris.ro, ori contact@libris.ro. Sau, sună-i la 0371.781.781. Spune-le și lor ceea ce ai scris aici.
Ai încercat să o cauți și în alte librării online? Aproape toate au oferte de sărbători...