| GeOrG33 a întrebat:

Cine imi poate traduce si mie acest text din romana in franceza corect? Funda! " Mie mi ar placea sa locuiesc la oras. Cel mai important avantaj la oras este locul de muca unde il gasesti mai usor. In oras ai mai multe oportunitati de ati petrece timpul liber. De exemplu la sat nu poti merge la o sala de fitness echipata corespunzator.La oras ai mai multe lucruri de facut si de vizitat decat la sat unde este un mediu mai plictisitor. Noaptea intr-un oras poti merge la club, bar, cafenea, petreceri acestea la sat fiind necunoscute. Sunt si dezavantaje in a locui la oras. Cel mai mare dezavantaj al vietii de oras este dupa parerea mea poluarea, aglomeratia, galagia si oamenii care nu sunt asa de prietenosi

Răspuns Câştigător
| SaneaM a răspuns:

Poftim

J'aimerais me vivre en ville. L'avantage le plus important de la ville est l'endroit où vous trouvez formidable travail plus facile. Dans la ville, vous avez plus d'occasions de passer du temps. Par exemple, le village ne peut pas aller à une salle de sport équipée corespunzator.La ville ont plus de choses à faire et à visiter que le village où un plus ennuyeux. Nuit dans une ville, vous pouvez aller au club, bar, fête ce village est inconnu. Il y a des inconvénients à vivre dans la ville. Le plus grand inconvénient de la vie de la ville est à mon avis la pollution, la congestion, le bruit et les gens qui ne sont pas si amical

1 răspuns:
| Somesan_Paul_1996 a răspuns:

J'aimerais me vivre en ville. L'avantage le plus important de la ville est l'endroit où vous trouvez formidable travail plus facile. Dans la ville, vous avez plus d'occasions de passer du temps. Par exemple, le village ne peut pas aller à une salle de sport équipée corespunzator.La ville ont plus de choses à faire et à visiter que le village où un plus ennuyeux. Nuit dans une ville, vous pouvez aller au club, bar, fête ce village est inconnu. Il y a des inconvénients à vivre dans la ville. Le plus grand inconvénient de la vie de la ville est à mon avis la pollution, la congestion, le bruit et les gens qui ne sont pas si amical