Unde te poți angaja cu facultatea de inginerie mecanică sau mecatronica sau inginerie industraiala si robotica UPB? Parere despre cele doua? Cat de grele sunt (pentru o fata), cat de viitor? Vreau...? (mai mult)
Voiam sa va întreb pentru un prieten, care sunt cele mai bune culegeri de teste la biologie( anatomie) și chimie pentru admiterea la medicina? Culegeri care sa conțină cât mai multe grile!
Neața, am o întrebare. Sunt student de anul 1 la fac de politehnica la ingineria de aerospatiala și sunt la buget. Eu nu știu sigur dacă pot rămâne la buget și în următorii ani. Trebuie sa am...? (mai mult)
De ce nu mai este posibil ca turul 2 al alegerilor prezidențiale să fie reluat?
Buna! Știti că acum este site-ul cu biblioteca virtuala? Ei bine eu nu inteleg cum ma pot conecta si am mare nevoie pentru scoala pentru ca am ca tema sa ma loghez pe Edulib
Salut TPU am si eu o intrebare, care este termenul limita pentru care iti poti schimba buletinul actual cu cel electronic?
Krita este cel mai bun program free pentru desenat cu tableta grafica? GIMP mi se pare greu de folosit.
Am și eu o întrebare! De 5 zile ma tot înțeapă în zona inimii sunt și fumator, as putea sa am o problema cu inima? Dar când pun mana pe inima și apas simt ca am o febra la mușchi...ce poate...? (mai mult)
Aseara mi-a fost luat talonul motocicletei pentru ca aveam ITP expirat și trebuie sa ma duc la RAR. știți cumva un preț cat m-ar costa rarul?
V-ati pensat vreodata sprancenele foarte subtiri? Daca da, in cat timp v-au crescut la loc?
Salut TPU, voiam sa va intreb daca puiul se cantareste inainte sau dupa ce este prajit, mulțumesc.
Va rog frumos. Am avut probleme cu timpanul si auzul implicit de cand eram mic. Acum la 22 de ani am o cultura muzicala deficitare. Totusi mi- a fost redat auzul datorita tehnologiei medicale si as dori...? (mai mult)
Salut. Dacă pun arcuri M pe telescoape normale știți cumva câți cm o să se lase mașina?