Salut, am un iphone 11 si am o problema cu el, cand se incarca si trece de 80, prin zona aia intre 100%, imi apare un mesaj, ca este lichid in conectoru de incarcare si nu se poate efectua incarcarea,...? (mai mult)
Am un a3 2.0tdi 2006 si la plecare de pe loc trepideaza foarte tare la rece iar la cald nu am nici o problema. Volanta suna dar kit ul de ambreiaj a fost schimbat acum 3 luni
Nu mai pot întra pe contul meu de gmail deoarece am uitat parola și nici nu am pus număr de telefon dacă de poate cineva sa ma sfătuiască cum o pot recupera
Buna Am o mică dilema și aș fi profund recunoscătoare daca cineva ar putea să mă ajute Deci ..sunt studentă Feea și trebuie să am la sfârșitul acestui an universitatea o perioada de practică...? (mai mult)
Bună, stie careva, site-uri unde îmi pot promova contul de onlyfans, sunt noua și nu prea ma descurc.https://onlyfans.com/u77433905
Buna seara, am si eu o nelamurire, daca sunt propriul angajat al firmei mele, sunt obligat legal sa virez banii din contul firmei mele in contul personal lunar, sau doar contributiile lunare la stat,...? (mai mult)
Ce job-uri pentru studenti recomandati in Bucuresti (part time)? fara food delivery, ridesharing. Multumesc
De ce este periculos energizantul?
De ce ariciul nu trebuie hrănit cu lapte?
Ce alimente nu au voie să consume câinii?
Unde as putea sa studiez psihologia artei/terapie prin arta ca program de studii universitare de licenta? (preferabil in Romania sau cel putin in europa)
Buna ziua, anul acesta media anuala la o materie se rotunjeste la sfarsit de an? clasa a 12-a
Ce soluție îmi recomandați pentru a încălzi o cameră, acolo unde se va muta o bunică(casă nouă dar e provizoriu și va sta singură în casă)
Buna TPU! Mă pot transfera la alt liceu având in vedere ca mai este un modul?
AJUTOR! Am mancat niste spaghete cu sos de rosii si dupa am baut un pahar cu cola, acum tot am diaree din 5 in 5 minute, ce pot face?