Salut TPU, la sgp (soldat gradat profesionist) ce program ai? poti avea cel de 24/72?
Cum numesti o persoana căruia nu-i pasa de nimeni altcineva înafară de persoanele drage?
Salut TPU! As dori un pic de ajutor de la cineva care se pricepe in imobiliare mai exact pe partea de mobila Recent imi doresc sa- mi cumpar un apartament si am gasit unul destul de ok, fix in zona pe...? (mai mult)
Dacă ați avea posibilitatea, în ce țară v-ați muta dintre Norvegia, Luxemburg și Danemarca? De ce?
Am vrut si eu sa vad serialul Fructul Oprit cel mexican din 2009 pe Voyo si nu am traducerea, nu am pus- o eu ca nu stiu cum sau nu o are? Iar daca nu o are cum nu o are? Ca omul plateste abonament de...? (mai mult)
Ce părere aveți despre utilizarea inteligenței artificiale pentru verificarea informațiilor în timp real din surse video? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -...? (mai mult)
Sunt elevă în clasa a 11- a (pe profil tehnologic, protecția mediului, am făcut fizică – doar ani 9- 10 și tic până în prezent). Aș dori să aflu mai multe despre șansele mele de a intra...? (mai mult)
Bună TPU. Am nevoie urgent de ajutor. Sunt în clasa a 11- a la seral la un colegiu tehnic energetic (Remus Răduleț, jud. Brașov dacă ajută acest detaliu). Și am observat că orarul meu conține...? (mai mult)
Stiu ca poate e o intrebare stupida, dar ce facultati ati recomanda? Anul trecut am terminat liceul, nu m- am inscris la facultate deoarece eram foarte nehotarata, plus ca situatia financiara nu prea...? (mai mult)
Buna, de cateva luni am in minte sa dau la tehnica dentara in Bucuresti, dar nu stiu daca inca e o alegere potrivita avand in vedere multitudinea de pareri care se invart in jurul acestei meserii, am...? (mai mult)
TPU caut si eu un film de comedie era, ca sa avanseze la job 2 cupluri erau puse sa- si aducă bărbații la o petrecere in aer liber si 1 din ei era lingusitor rau si seful alegea cealaltă pereche ca...? (mai mult)