Salut! Sunt elev în clasa a XII- a. Vara trecută m- am transferat de la un liceu cu pretenții la unul considerat mai lejer, dar pe parcurs am realizat că nu mă adaptez și că mediul actual nu mă...? (mai mult)
Este safe site-ul Henry Morgan din cehia pentru a-mi cumpara vape-uri cu hhc?
Va cadea vreodata regimul comunist in Coreea de Nord? Acolo au cele mai ciudate legi, ii greu de crezut ca exista o astfel de tara in sec. XXI. Acolo internetul nu exista, au un internet dar facut de...? (mai mult)
Mă pot înscrie anul viitor în clasa a 9 a liceu privat dacă o să fac 18 ani? Sau pot doar la seral? Am fost absent atâția ani de la liceu din cauza unor probleme de sănătate.
Te poți înscrie la un liceu privat dacă ai 18 ani? Precizez că m- am lăsat de liceu din clasa a 9 a deoarece am avut niște probleme de sănătate, iar la anul când vreau să mă înscriu la liceu,...? (mai mult)
In contextul geopolitic actual, in care declarațiile belicoase și agresive ale unor puteri primează, iar sferele de influență ruso- americane se re- contureaza, cum vedeți evoluția situației...? (mai mult)
De ce multi care sunt violenti cu femeile, le umilesc, isi bat joc de ele, tocmai aia au noroc in relatii iar ceilalti care stiu sa se poarte sunt aruncati la gunoi? Sincer e usor sa fi un nenorocit,...? (mai mult)
Din punct de vedere cognitiv, sunt jocurile de societate mai benefice decât jocurile video?
Bună ziua! Starile de tristețe, plâns te slăbesc? Dacă plângi slăbești?
La mulți ani! Îmi cer mii de scuze că trebuie să vă deranjez dar am nevoie de ajutorul vostru. De la o vreme eu îmi văd de treaba mea dar cu toate acestea oamenii tot îmi reproșează că greșesc...? (mai mult)
Am momente când nu îmi găsesc cuvintele, am deseori lapsus, și în ultima vreme ( rareori) uit sa sting lumina! De la anxietate nu e că în casa nu am anxietate. O fii de la depresie? Singurătate?...? (mai mult)
De ce România contribuie cu 50 de milioane de euro la apărarea Ucrainei, în timp ce unii români mor de foame?