Nu e nici o problema daca folosesti atata timp cat nu le folosesti prea des. daca le folosesti doar acum...pentru ca e o ocazie importanta, poti sa le folosesti linistitaideea e ca trebuie sa folosesti de acelea mini
si sa ai mare grija la igiena
si eu am fost anul acesta la mare si am folosit pentru prima oara...sunt comode si poti sa inoti dar nu trebuie sa le ti mai mult de patru ore.adica atunci cand iti pui.calculezi si in 4 ore il schimbi.
e alegerea ta, vezi tu ce o sa faci.eu sper ca ti'am fost de folos
Nu iti recomand sa le folosesti, eventual cere sfatul unui medic, e mai bine.
Desvirgineaza, nu te sfatuiesc sa folosesti, sunt pe romedic, multi medici care va sfatuiesc sa nu le folositi, nu mergi la bazin in zilele cand esti la ciclu, nici marile campioane nu merg decat la concursuri internationale, tampoanele sunt aceleasi, te sfatuiesc sa stai cat mai putin in apa sa-ti iei mai multe tampoane si de cate ori intrii il schimbi, alta solutie n-ai (asta in cazul in care vrei sa mergi totusi ).
Http://209. 85. 135. 132/search? q=cache:cbstOFj8mbcJ:psisenzual.wordpress.com/2007/06/01/himenul-dezvaluit-text-si-imagini/+la+virgine+himenul+poate+fi+perforat+de+ob-uri+%3F&cd=8&hl=ro&ct=clnk&gl=ro
Autor: M. D. | Dr. Mihnea DRAGOMIR - Medicina de familie, Bucuresti.
Cabinetul Dr. Dragomir Desigur, dacă sunteţi virgină, nu puteţi folosi OB-uri. Gasiti comentariul pe net.
Bună.
Personal, nu recomand folosirea ob-urilor virginelor.
Riști să nu manevrezi bine ob-ul și nu stă cum trebuie înauntru, pot apărea și dureri la introducerea lui.
Cel mult ob-urile mini.
Oare nu poți să stai pe tușă? O să mai ai parte de astfel de surprize!
Faci cum vrei, dar eu nu aș face acest lucru.
Pa, pa.
E o absurditate ca crezi ca tampoanele dezvirgineaza femeia, chiar si medicii afirma cu siguranta ca tampoanele pot fi folosite de fete chiar din prima menstruatie fara vreun risc pentru virginitate.