| starchewer a întrebat:

Care este tratamentul in cazul unui testicul retractil... sau ale ambelor? fara mergi la medic si toate nebuniile k astea deja la stiu... vreun urolog ceva pe aici?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| eni a răspuns:

Interventia chirurgicala. anul trecut am trecut si noi prin asa ceva. 3 zile te tine in spital dupa care pleci acasa.totul e ok. succes

9 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Sunt cativa medici pe aici, nu cred ca e vreun urolog. Oricum, daca vrei parerea unui anatomopatolog, far mers la medic nu ai cum sa te tratezi si, nu stiu daca stii, dar un testicul necoborat in scrot prezinta risc de malignizare.

mlm
| mlm a răspuns:

Se poate trata printr-o interventie chirurgicala sau prin terapie hormonala(daca aceasta terapie este reusita interventia chirurgicala nu mai este necesara), examinare periodica toata viata, apar riscuri de cancer testicular.

| gabimaris a răspuns:

Doamne fereste! Cum sa nu mergi la medic? Ai cumva in garaj farmacie si/sau instrumente chirurgicale? Vrei sa faci experiente pe tine? Sunt sigua ca, chiar daca s-ar gasi un urolog printre utilizatorii TPU, tot nu ai obtine tratament pentru asa ceva! Revino-ti! Du-te repede la medic pana cand nu e prea tarziu! Sanatatea nu e totul, dar totul fara sanatate e nimic!

| starchewer explică: