anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea sa imi dati niste deserturi usor de preparat deoarece sunt incepator, dar in afara de clatite.Pa.Si va multumesc!

Răspuns Câştigător
| teotazz_6899 a răspuns:

Pai eu am 12 ani si fac muffins cumparati o cutie si scrie acolo mici instructiuni sper ca te-am ajutat! fundita? TE ROG N-AM NICI UNA:d

4 răspunsuri:
| DeutzaMyky a răspuns:

Ingrediente: 10 oua, o cana jumatate de faina, o cana de zahar si un pliculet de praf de copt.
Separi galbenusul de albus.Bati albusurile spuma cu mixerul sau cu telul, adaugi zaharul treptat si continui sa bati. apoi adaugi si galbenusurile.Cand s-au incorporat iei lingura de lemn si incepi sa adaugi faina in ploaie amestecand continuu.Praful de copt il amesteci cu fainabig grin. Poti adauga fructe proaspete, fructe din compot, 3 in 1, nes,capucino,nuci,migdale,esente, bucatele de ciocolata, cacao.tot ce doreste inimioara ta.Reteta de baza o poti folosi si pentru blaturile de tortbig grin

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Salate de fructe cu frisca si ciocolata rasa deasupra. Tiramisu. Ii poti pune crema de la doctor Oetker si scapi rapid. Clasica budinca.

| Kid_4219 a răspuns:

Salam de bicuiti, gogosi, fursecuri...altceva nu mai imi vine in minte happy

| marianje a răspuns:

Incearca prajitura cu merge. Faci blatul(10 linguri de ulei,zahar, faina. Oleaca de sare, 2 oua, praf de copt si otet). Dupa merele(Le dai prin razatoare le pui la fiert punand vreo 2 3 linguri de zahar depinde dupa gust pui scortisoara s i le pui la fiert. Dupa ce le-ai fiert le lasi sa se raceasca.).Pui un strat de plat pe fundul vasului, pui merele sate prin razatoare mai pui inca un strat de blat si o pui la copt cam 2 ore(Pana se coace).Si gata ai prajitura cu merge. Pofta buna!