| alecul2004 a întrebat:

Efectiv mă plictisesc să locuiesc la bloc, să stai în apartament e ca o colivie, degeaba ai deschide geamul, ca tot miroși aerul poluat emanat de mașini, și nu poți să asculți muzică ca vine baba de la 1 și zice ca sună la poliție, singura mea scăpare este weekend-ul, in care îmi petrec timpul la sat in aer curat, deocamdată sunt elev in clasa a 12-a și mă gândeam ca după facultate sa îmi cumpăr o casă, ce credeți?

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu ai tu bani de casă, nu au bani cei care au serviciu si salariu, o casa costa mult, si sa o cumperi si sa o intretii, o casa frumoasa o vilă poate costa 500.000 de euro, de unde ai tu banii ăstia? Băncile nu dau credite oricui, trebuie sa ai salariu bun de mii de euro sa iti permiti sa stai la casa, asa este in Bucuresti poluare, nu ai spus in ce oras stai dar banuiesc ca stai in Bucuresti.

| dullcat a răspuns:

Buna.Zic sa te bucuri de timpul liber ramas si sa iti faci multe amintiri frumoase pentru ca vei avea nevoie de un loc sigur din punct de vedere psihologic in care sa te refugiezi in caz ca nu iti iese planul.Adica, sigur ca sunt zone mai retrase in care gasesti casute batranesti la preturi destuld e bune, insa majoritatea au nevoie de reparatii serioase sau chiar demolari, altfel iti pui viata in pericol.Sa-ti construiesti de la zero nu-i deloc ieftin, asta daca doresti sa faci o treaba decenta, nu pe principiul dorelului,, las' ca merge si asa''. Apoi, depinde si de ce turnura ia viata ta, fiindca un job remote ar fi o alegere super pentru a trai la tara, insa daca nu, e cam greu, cu banii, cu mentenanta(cunosc oameni care veneau mai rar din cauza serviciului si li se fura munca de-o vara/toamna de prin beci etc. ca na, asa e la romani...din nefericire). Sunt multe variabile de discutat, insa nu e imposibil. Sper ca nu te-am descurajat prea mult, succes!

| Simpatic a răspuns: