| umbra09 a întrebat:

am și eu o întrebare legat de țepele pe cumpărături online, am auzit la un văr de-al meu că reușește să păcălească magazinul într-un fel.
Va dau un exemplu, a spus că a comandat o boxa portabila ceva mai bună și a sunat la ei cum că ar dori înlocuirea deoarece produsul nu ar funcționa. Dansi au spus că i trimit noul produs și el trebuie să-l trimită cu același curier pe cel vechi, un schimb că sa zic așa.. Spunea că curierii nu se uitau in colet și el trimitea cate o piatra ambalata bine in loc de boxa in cazul de față. Întrebarea mea este acest văr are dreptate? Chiar nu risca nimic? Cei de la magazin își asumă o eventuala păcăleala și nu pot face nimic în privința asta?

Răspuns Câştigător
| Trioda a răspuns:

Indiferent de situatie, curierul va plati intodeauna, si cu bani, si penal daca furtul a fost deosebit, si cu locul de munca..deci vai de mama lui.

9 răspunsuri:
| QElenaBoghiu a răspuns:

Poate primi o amendă sau chiar închisoare Pentru înșelătorie happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Normal, magazinul trimite după ce primește obiectul stricat.

| Trioda a răspuns:

DESENE ANIMATE!
TU sa fii acel curier,ia gandeste-te cand stii ca vei plati din banii tai,din salariul tau,ba mai ajungi si pe la politie,deoarece poti fi acuzat de furt,pe deasupra patronul te va acuza de furt pana ce politia va ancheta expeditorul, si apoi de neglijenta, acuze ca ai faci firma de ras, te da afara dupa ce vei plati valoarea coletului, deci acesti soferi curieri sunt asa de fripti de asemenea tentative de hotii, incat cu greu pot fi inselati.stiind ca ei vor plati orice scapare.
Apelez deci la logica, la gandirea ta...ele ce spun..pe cine crezi?
Pe tine,pus acum in pielea acelui curier sau pe varul-tau ca vinde gogosi? happy
Si apoi pe colet, mai este adresa ta, pachetul se deschide la primire, se cheama politia, se face constatarea si gata, politia este in ziua a doua la usa celui ce a comis escrocheria.
Se merita?
Cele bune iti urez,
si varului tau happy sa nu creada in filmele cu hotii neprinsi. happy

| umbra09 explică (pentru Trioda):

Santeleg că curierul este responsabil pentru că nu a verificat coletul?
Nu firma își asumă cheltuielile?

| umbra09 explică (pentru Trioda):

Nunteleg cum poate să facă chestia asta repetat deoarece la viitoarea comanda probabil tot cu acel curier va da nas in nas.
Dumneavoastră aveți firma de vânzări online sau experiență cu un caz similar de cunoașteți aceste demersuri?

| 1WizKhalifa a răspuns:

Nu stiu la firmele mici, dar la firmele mari te cauta in baza de date ca sa verifice ce ai cumpărat. Ok, curierul pleaca cu piatra respectiva la sediul de reparatii, dar acolo iti iau produsul si il verifica daca e defect sau ai stricat intentionat produsul. Ce iti spune varul, părerea mea, nu exista!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Te prostește. Nicio firma și niciun curier nu funcționa așa. Toate magazinele îți trimit alt produs după ce efectuezi returul și acesta e confirmat. Ba mai mult nu îți înlocuiesc produsul din prima ci te pun să îl trimiți în garanție.

Cât despre curieri, ei nu fac trocuri din astea.

| REMiXDJ a răspuns:

Curierul nu are nici o treaba cu ce e in pachet.Curierul isi ia banii ca serviciu ce a-l face de transport si atat.Vama daca e pachet extern se ocupa de continut. Oricum orice pachet are o adresa a destinatarului si cand trimiti inapoi retur trebuie sa pui o adresa a ta, nu? Deci adresa te v-a desconspira si te v-a da in ghearele politiei.

| Ora de net a răspuns:

Bună!

Cel mai probabil vărul tău a încercat să te impresioneze happy Dacă faci ceea ce ai descris mai sus, atunci magazinul depune o plangere la Poliție pentru înșelăciune, Poliția îl localizează imediat pentru că adresa lui este cea de livrare și este obligat să returneze banii și riscă chiar și alt tip de pedepse (amendă, închisoare).