Mai baiete, cauta-ti ceva de munca, fa-ti un prieten, o iubita, ca prostiile care le scrii pe aici nu ajuta nimanui, la nimic.
Sunt student, am activitate. Am și prieteni. Cât despre iubită, nu mai simt atât de mult nevoia.
Ai pe naiba, daca chiar ai avea asa ceva nu ai sta sa scrii prostii pe TPU.
Ma indoiesc ca ai fi student pe undeva, la cum gandesti si scrii pe aici... nu te vad prea destupat la minte.
Multi care nu fac copii nu au motive ideologice pentru asta, ci pur și simplu au alte planuri de viata.
Da, sau nu pot, n-au bani ș.a.
"Cum au reușit ideile care au schimbat omenirea să se impună?"
In timp, si de multe ori, cu varsari de sange.
"Vreau să răspândesc antinatalismul"
Trebuie sa incepi cu tine, sa fii un exemplu de urmat.
Da-ti "undo" (CTRL+Z) la propria nastere.
Cel mai bun raspuns! Din nefericire, "oamenii" care au asemenea idei nu vor sa inceapa cu ei, dupa cum e vorba...
Mai bine ai tu grija de nepoti ca la cat aberezi aici ne-am saturat toti de ideile tale comuniste
Iata ca nu stii ce este comunismul si care erau ideile sale. "Decreteii" s-au nascut in comunism. Si nu din cauza ca voiau sa limiteze natalitatea.
Aoleu, filosoful satului și-a făcut temele pe Wikipedia și acum vrea să schimbe omenirea din România, capitala mondială a pătrunjelului și a șaormei cu de toate.
Cum s-au impus ideile mari? Simplu: cu sânge, foc, urlete, câțiva genii, câteva războaie și multă încăpățânare. Nu cu postări pe Facebook și nici cu „planul tău global" care sună ca un eseu ratat la dirigenție.
Parcă ești Georgescu... Ferească Dumnezo'!
Vrei să răspândești antinatalismul? Îți dau rețeta scurtă:
1) convinge oamenii că viața e nasoală (de parcă nu s-au prins singuri)
2) fă-l pe popă să zică în predică „nu mai faceți copii"
și 3) inventează o aplicație care să concureze cu Tinder dar să aibă doar butonul „Nu vreau".