Din păcate pot să am copii.
Doamne ferește să ai copii! Te implor, nu fă greșeala asta! Viața nu este mai bună decât un ciob de sticlă spartă de care te și ferești să nu îți intre în picior: https://ro.wikipedia.org/wiki/Antinatalism Eu am avut zeci de tentative de sinucidere până acum și am suferit enorm din mai multe cauze. De exemplu, la un moment dat am crezut cu toată ființa că am omorât oameni cu puterea gândului. 10 ani din viață mi-am petrecut fiind chinuit îngrozitor în fiecare zi de mustrări de conștiință pentru diferite chestii.
Acum sunt mai bine, dar nu am uitat cât am suferit. Din cauza unui alt eveniment am simțit furie, tristețe și neputință în mod obsesiv, timp de doi ani. Natalitatea este un lucru îngrozitor!
Mai baiete, cauta-ti ceva de munca, fa-ti un prieten, o iubita, ca prostiile care le scrii pe aici nu ajuta nimanui, la nimic.
Sunt student, am activitate. Am și prieteni. Cât despre iubită, nu mai simt atât de mult nevoia.
Ai pe naiba, daca chiar ai avea asa ceva nu ai sta sa scrii prostii pe TPU.
Ma indoiesc ca ai fi student pe undeva, la cum gandesti si scrii pe aici... nu te vad prea destupat la minte.
Plus că nu mă vrea nicio fată.
Sunt student chiar la două facultăți, la master.
Probabil că astfel de răspunsuri le primeau și marii revoluționari. Grea viața de revoluționar... dar este și frumoasă în felul ei... merită tot efortul, în rezumat.
Ma indoiesc ca ai fi tu student la ceva
Multi care nu fac copii nu au motive ideologice pentru asta, ci pur și simplu au alte planuri de viata.
Da, sau nu pot, n-au bani ș.a.
"Cum au reușit ideile care au schimbat omenirea să se impună?"
In timp, si de multe ori, cu varsari de sange.
"Vreau să răspândesc antinatalismul"
Trebuie sa incepi cu tine, sa fii un exemplu de urmat.
Da-ti "undo" (CTRL+Z) la propria nastere.
Cel mai bun raspuns! Din nefericire, "oamenii" care au asemenea idei nu vor sa inceapa cu ei, dupa cum e vorba...
„"Cum au reușit ideile care au schimbat omenirea să se impună?"