| anonim_4396 a întrebat:

O sinusoida lunga de 100 metri avand frecventa 200 Hz cu amplitudinea 3 metri cu grosimea 20 cm vazuta de la 1 Km se vede ca o banda lata de 1 metru si CONTINUA ( frecventa mult mai mare ) cu lungimea de 10 metri. Am dat niste valori aproximative pentru a evidentia sensul intrebarii ce urmeaza. Este adevarat ca o sinusoida cu amplitudinea 100 Km cu lungimea de unda de 3 miliarde de metri ( 0.1 Hz ) vazuta de la o distanta de 30 miliarde de metri pare sa aiba o frecventa de 1000 Hz sau aproape continua cu o energie foarte mare? Stim ca cu cat frecventa raportata la distanta este mai mare cu atat forta insumata este mai mare. happy

| anonim_4396 explică:

Cu cat corpul sau sistemul e mai mic cu atat vibratiile si modificarile sunt mai rapide si mai multe intr-o unitate de timp si forta este mai mica. Cu cat corpul sau sistemul e mai mare cu atat vibratiile si modificarile sunt mai lente sau mai putine intr-o unitate de timp si forta este mai mare. happy

| oprescudorin11 a răspuns:

TREBURILE astea sunt deja rezolvate. Mai citeste ecuatiile formei de unda in functie de frecventa, ampltudine. Nu ma forta, la ora asta sa-ti dau rspunsuri matematice!
In principiu, o forma de unda este direct proportionala cu frecventa si amplitudinea!
Timpul nu conteaza! Este inglobat deja in FRECVENTA!
Ce naiba vrei sa intrebi?

| anonim_4396 explică (pentru oprescudorin11):

Https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gravitational_wave

"Gravitational waves are expected to have frequencies 10^(−16) Hz < f < 10^4 Hz". Undele gravitationale mai apropiate de corpul ce le genereaza ( prin rotatia lui ) au frecventa mai mare in apropierea lui si care descreste odata cu distanta. Insa aici ma refer la unde intre 0-1Hz a caror amplitudine e foarte mare ( sute de ani lumina ) si care caracterizeaza energia intunecata. Amplitudinea lor fiind foarte mare ele sunt atenuate foarte putin pe distante de miliarde de ani lumina comparativ cu amplitudinea lor foarte mare. Din formula fortei: Forta = masa de miscare * distanta * frecventa^2. Pe distante colosal de mari ( miliarde de miliarde ani lumina ) frecventa tinde sa scada, insa cu cat distanta pe care se propaga unda e mai mare, evident ca si forta ce genereaza unda este tot mai mare. Din imaginea animata "Two-dimensional representation of gravitational waves generated by two neutron stars orbiting each other" se observa cum undele generate de doua stele neutronice ar impinge materia aflata la distante mari. In centrul galaxiilor ar putea exista sisteme binare formate din gauri negre supermasive care ar imprastia materia din galaxiile gazda fapt care nu a fost observat. In plus undele gravitationale scad sau sunt atenuate odata cu distanta fata de sursa lor. Deci expansiunea accelerata a Universului material nu poate fi pusa pe seama undelor gravitationale ci pe seama energiei intunecate sau Duhului Sfant al lui Dumnezeu care e a cincea forta fundamentala ale carei unde se suprapun peste undele gravitationale din Universul material. Am scos in evidenta caracteristicile undelor Duhului Sfant sau ale energiei intunecate. Expansiumea accelerata a Universului material ar putea fi pusa pe seama undelor gravitationale doar daca sursele care le genereaza ar creste accelerat in fortele insumate fapt care nu are loc intrucat nu a fost observata colapsare accelerata ( in sistemele binare de gauri negre supermasive ) a materiei galaxiilor gazda ale sistemelor binare de gauri negre supermasive din centrele lor. happy Totusi in spatiul intergalactic undele nu sunt atenuate intrucat exista foarte putina materie. De aceea viteza luminii in spatiul intergalactic are o viteza constanta pentru ca unda luminoasa nu este atenuata. Insa faptul ca nu se observa colapsare accelerata a materiei in sistemele binare, formate din gauri negre supermasive din centrele galaxiilor, rezulta ca expansiunea ( imprastierea ) accelerata a Universului material nu poate fi pusa pe seama undelor gravitationale emise de astfel de sisteme binare. Expansiunea accelerata ar fi putut fi pusa pe seama lor intrucat ele absorb materie iar forta acumulata tot mai mare de aceste sisteme ar conduce la marirea accelerata a fortei undelor si implicit a expansiunii accelerate a Universului material. happy

| oprescudorin11 a răspuns (pentru anonim_4396):

La o citire rapida, doar calitativa, as crede ca ai descoperit SECRETUL GRAVITATIEI!
Mai lasa-ma sa aprofundez cele interesante spuse de tine!

| oprescudorin11 a răspuns (pentru oprescudorin11):

Deja enunti niste alte adevaruri, dar ele sunt inca bazate pe observatie.Mai pe sleau, 'ceva observabil' care are o frecventa foarte mica, are o energie COLOSALA!
Asa rezulta din ecuatii!
A nu privi invers, adica sa crezi ca o frecventa, numai ca e mica, poate produce energii neaparat mari.
Stai sa ma reculeg nitel, caci e interesanta alta idee! Ce decurge de aici!
Ce citim noi in spatiu se supune si efectului Dopller.
Important ar fi sa putem elimina timpul, asta ar fi secretul visului nostru de a putea construi un MOTOR GRAVITATIONAL.
Dar sa recitesc ce ai scris mai inainte, ceva pare sa se lege!

| oprescudorin11 a răspuns:

Desigur, 'toate lucrurile sunt simple' dupa ce le descoperi!
Totul este CRIPTAT in Biblie, ne poate fi de ajutor.
Doar trebuie 'sa ne cada fisa!".
Poate tie!
Am putea sa ne distram apoi calatorind prin UNIVERS prin TELEPORTARE! Cand vrem. Asta ar fi PREMIUL!
Dar hau sa ne gandim nitel!

| anonim_4396 explică (pentru oprescudorin11):

Pai simplu: distanta e un concept imaterial adica in sensul teleportarii din formula fortei se poate elimina distanta si timpul sau frecventa si astfel formula fortei devine astfel: forta = masa de miscare. O unda purtatoare care e mereu in spatiu in orice punct din spatiul pe care s-ar propaga si pe oricat de mare ar fi distanta, putem elimina conceptul de distanta si chiar de deplasare adica de frecventa sau timp. Astfel din nou ajungem la forta = masa de miscare. Eliminand si masa de miscare pentru ca nu este deplasare sau miscare ramanem doar cu forta. Astfel am explicat conceptul de forta continua care este independenta de miscare timp si distanta. Deci putem spune ca Duhul Sfant fiind peste tot aceasta forta nu este influentata de timp si de miscarea altor obiecte de caldura lor de frecventa lor si de distante oricat de colosale ar fi acele distante. Ceva care e peste tot nu are nevoie neaparat de deplasare desi se poate si deplasa. Deplasarea Duhului Sfant sau dinamizarea unei forte inseamna crearea masei.

De fapt masa e energie sau deplasarea fortei. Geneza 1:2. "Duhul Sfant se deplasa" poate fi redat "Forta se deplasa". Deplasarea fortei inseamna crearea materiei sau producerea masei. 99% din masa unui proton este forta aflata in miscare sau deplasare permanenta si care umple un spatiu gol. O forta care e mereu acolo si peste tot in tot spatiul, nu are nevoie sa se deplaseze cu fortele dinamice ce creeaza masa, adica nu are nevoie sa se sincronizeze cu deplasarea fortelor sau cu deplasarea particulelor elementare in materie. Astfel am putea spune ca Universul material care a avut un inceput, NU inseamna neaparat ca a inceput dintr-o singularitate ci a aparut din tot spatiul prin deplasarea fortei sau vibrarea fortei sau Duhului Sfant in anumite volume din spatiul vid perfect. Deplasarea accelerata a Universului material nu este altceva decat deplasarea de forte vibrante in forta insasi ( Duhul Sfant ) care este in tot spatiul infinit. :)