| dany179 a întrebat:

De curand mi-am cumparat de la Orange cu abonament Samsung galaxy s5.
Dupa 2 luni de folosire i sa deslipit capacul care acopera mufa de alimentare. Am fost la Orange si mi sa zis ca nu mil poate face pe loc, trebuie trimis la bucuresti sami inlocuiasca capacul. Mentionez ca telefon e intro stare foarte buna, bu are nimic inafara de capacul ala.
Numai ca mie frica sal trimit il am abia de 2 luni si inca nu m-am pli tisit de el, am mare grija de el, ma port,, cu manusi" cum s-ar zice si nu as vrea ca vrun ametit de curier sa mil scape, sal tina in locuri umede sau mai stiu eu ce. Internetul e plin de oameni nemultumiti si injelati de Orange. Nu as vrea sa imi trimit telefobul in service cu un defexr minor si sal primeac stricat de tot.
Ce sa fac? Merita sa risc?
Astept raspunsurile voastre. Dau funda happy

3 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Eu zic sa nu te incurci cu asa ceva. Daca telefonul merge bine, e ok.Nu poti lipi, asa mai finut, capacul? Sau o mica bucatica de scotch transparent sa nu intre mizerie.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Te pot asigura de profesionalismul colegilor din Service-ul Orange.In momentul trimiterii telefonului in Service, vei semna un proces verbal in care este specificata starea telefonului si, dupa ce situatia este remediata, vei primi telefonul in aceeasi stare. In plus, pe toate durata procesului, vei putea urmari status-ul reparatiei telefonului tau in Contul Meu.

Cu prietenie,
Orange Helper

| dany179 explică:

Daca imi cumpar singur capacul, si ma duc la un sevice dintr-un magazin Orange, mi-l pot face pe loc? Nu as vrea sa umblu singur si sa pierd garantia, ca nu am de unde sti daca nu o sa intampin vreo defectiune mai complexa?