| ReVeRs a întrebat:

Sall am si eu 3 intrebari despre Orange Help aplicatia Contul meu de la Orange si Operatorii incompetenti.
1. De ce pe Orange help nu m.i se afiseaza intrebarea?
2. De ce aplicatia Contul meu imi arata datele platii gresit? Am cumparat ceva intr.un joc in valoare de 16 ron si am incrcat o cartela prepay cu 5 euro, in serviciul cronos imi arata exact 5 euro si 16 ron dar in aplicatie imi arata un total de 21 de euro adica 5 euro si 16 euro in loc de 16 ron. De ce? Cat ar trebuii sa platesc la urmatoarea factura? Normal sau in plus? Stiu sigur ca este 16 ron nu 16 euro.
3. Acum 5 luni aproximativ m.a sunat un domn de la Orange cum ca sa invechit abonamentul meu de 21 de euro si ca daca vreau sa am beneficiile unui abonament de 25 de euro eu am acceptat dar Domnul a uitat sa mentioneze ca m.i se mareste perioada contractuala cu 2 ani in plus am sunat sa anulez oferta domnul respectiv mi.a spus ca in maxim 15 zile revin la abonamentul vechi, dupa 15 zile nu s.a intamplat nimic am fost la o reprezentanta acolo m.i sa spus ca decizia este inregistrata dar nu s.a ocupat nimeni de ea si nici pana acum nu s.a schimbat nimic iar intreb de ce? De ce operatorii Orange sunt asa incompetentii si nu sunt in stare sa se ocupe de clientii lor?

1 răspuns:
| darrio2007 a răspuns:

Cand operatorul ti-a propus un alt abonament de 25 de euro era la mintea cocosului ca se va prelungi.Aici greseala a fost a ta ca nu ai intrebat pe ce perioada se prelungeste abonamentul.De acord cu tine ca fac si smecherii.Am patit-o si eu.Mi-am redus valoarea abonamentului(telefonic) si nu platesc mult.Dar nu mi-a spus ca este ceva gen cartela.Si nu am dreptul sa achizitionez alt telefon de la ei. Oricum, vad ca te joci cu abonamente destul de marisoare ca valoare.Suna iar la ei si vezi.Sau fa o sesizare la OPC.