Eu nu ii zic nimic, dar ea ma intreaba de ce ii imit pe altii.de exemplu, user-ul TPU:OampiLoampiRiaUan.
atat.ma intreaba de il imit.
Vai,daca te jurai, aproape ca te credeam, dar asa nu.si ce fel de jignire e asta? naspa ca un mat de crocodil? nu ma enerva ca iti arat eu insulte dupa aia.ba chiar o sa te saturi...
Cat de redus mintal trebuie sa fii sa intrebi ce ai face daca te prinde mama ta masturbandu-te? ce fel de intrebare e asta? eu daca te intreb:ce ar fi facut maica-ta daca ar fi stiut ca o sa o chinuie asa unul? raspunsul este... AVORT! da, asta ar fi facut.
Uuuuu...cineva si-a invatat neologismele.
sa inteleg ca si tu esti de partea astora care intreaba cum ai reactiona daca ai fi prins de maica-ta masturbandu-te?
asa, dupa mintea ta de om normal, intrebarea asta ti se pare ceva normal? dar mai la urma ma mir de ce ma mir.traim in Romania.
Neologisme? Nu tată aşa vorbesc eu ca sunt asistent medical... Peste mine a intrat mama prietenei in timp ce o masturbam. Să o bag in aceaşi oală? Tu traieşti in Romania, eu unul traiesc in Slovenia. Şi luând in calcul categoria întrebarea mi se pare absolut normală. Luând in seama raspunsul tau... ajung la concluzia că eşti o labă tristă. Păcat
Si? ce a zis prietena ta?
a avut parte si de mai bune sau ti-a zis in fata ca esti varza?
si apropo, de unde ai ajuns la concluzia ca is o laba trista?
daca eu is laba trista, apai tu esti facut din laba.sau in termeni medicali esti conceput dupa metoda,, en vitro".
Nu serios? pe cuvant de micinos ca asa e?
daca ziceai serios, poate te credeam, dar asa...
vad ca mananci rahat aiurea.
nu stii nimic altceva din afara domeniului medical.inteleg ca prin asta ai fost creat(en vitro) dar exagerezi.
dar de fapt...de ca ma consum cu tine? oricum, nu mai astept reply.dar daca o sa vina, o sa ramana fara raspuns.
Nu stiu de ce, dar nu vad ce mi-ai comentat.
oricum...