| NobodyCanSeeMe a întrebat:

Buna sunt incepator si vreau sa incep sa cant
Am voce ok cand cant normal dar cand urc la vocea din cap se aude scartait si nu pot face sa se auda mai tare decat incet si se aude naspa
Vocea din piept se aude mai ok
Si mai am o intrebare. Vocalizele depind de genul de muzica care vrei sa-l canti sau ca gem folosesc o aplicatie care imi da vocalize am ales genul western ca e singuru care e eu as vrea rock. vocalizele-s cu La la la la si urc si cobor cu ea am reusit sa mai ating inca 2 note daca ma fortez si inainte nu puteam sa le ating z dar tot se aude scartait si naspa aplicatia se numeste Riyaz, daca fac vocalizele de acolo as putea sa cant si alte genuri de melodii nu numa alea care is acolo? gen rock indie sau pop.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E bine sa dai tot ce ai mai bun din tine când faci vocalize. Atinge toate notele și încearcă sa atingi și notele înalte.
Vocalizele sunt la fel. Îți încălzești și modelezi vocea. Mai târziu, ai sa observi ca vei ajunge sa canti și opera sau rock fără sa te strofoci prea tare happy

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dacă mergi le rock, e inevitabil sa nu dai niște scream-uri laughing
Uite, cel mai bine e sa studiezi un instrument - cu timpul îți garantez ca o sa cunoști timpii și o sa-ți formezi urechea muzicală.

Încălzește-ți vocea, fa vocalize in fiecare zi, dar fa-le corect!

Mai erau persoane care-și mișcau "mărul lui Adam" ca sa facă vocalize, dar ăla e just a fake sound happy

Mult succes! Și apropo, evita sa vorbești in șoaptă, e spre binele vocii tale happy

| NobodyCanSeeMe explică (pentru anonim_4396):

Si cand fac vocalize traba sa ma fortez sa ating ultima nota sau sa fac nu ma fortez?
Exista vocalize pentru anumite genuri de muzica sau fiecare gen de muizca are vocalizele lui?

| anonim_4396 a răspuns (pentru NobodyCanSeeMe):