| vampirghimbir a întrebat:


Sunt eleva la liceu, si datorita programului nu prea am timp sa mananc dimineata si nici intre orele de curs. Astfel prima "masa" pe care o iau e dupa ora 2, in drup spre casa imi cumpar cate un produs de la o patiserie. Apoi mai cinez seara pe la 6-7.
Parintii m-au prevenit ca acest mod de hranire imi va afecta organismul, dar avand in vedere ca practic asta de aproximativ 2 ani, nu am luat in seama.
Ei bine, in ultima saptamana am inceput sa am dureri stomacale, ma doare capul, ma simt slabita, iar orice lucru consum nu este digerat in mod normal.

Ce sfat imi puteti oferi? Nu doresc sa merg la doctor. Ceva ceaiuri sau vreun regim?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| MgdDroopy a răspuns:

In primul rând trebuie să mănânci. Nu există "nu am timp".
Schimbă-ți ora de somn pentru ca să te poți trezi cu 20 de minute mai devreme. Așa ai timp să mănânci.
Elimină patiseria din viața ta. Mai bine iți cumperi un iaurt de băut și o chiflă cu semințe. (tot la același preț ajungi) Și le poți mânca mergând. Cu toate că nu recomand așa ceva.
Du-te la farmacie și întreabă de CONTROLOC. Nu îl cumpăra aiurea. Nu suntem în măsura să recomandăm medicamente doar pentru că am pățit și noi la fel și asta ne-a dat medicul. Întreabă farmacista. Spune-i simptomele.

| vampirghimbir explică (pentru MgdDroopy):

Pai ma cam trezesc pe la 6, iar ora mea de culcare e in jur de 12. Multumesc pentru sfat!

| MgdDroopy a răspuns (pentru vampirghimbir):

6 ore de somn nu iți ajung. Probleme cu stomacul cauzează si lipsa de somn si stresul. Încearcă să dormi măcar la ora 10.
Ai grijă de tine

3 răspunsuri:
| nekmario a răspuns: