| Kayn221 a întrebat:


Am primit urmatorul mesaj
,, Stimate client, inregistrati o restanta de 14.68 RON. Din pacate suntem in situatia de a va soma sa depuneti urgent aceasta suma ". Nu am nici un ban pe card de luni bune, e posibil ca aceasta restanta sa fie din cauza serviciilor de informare prin sms?
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| ibaal a răspuns:

Cred ca sunt scamatorii aia de prostesc prin telefonlaughing
Daca nu esti sigur, mergi la banca sau unde pretind aia ca ai restantalaughing
Eu primeam cica de la Unicredit, eu nici nu am cont la aia...ca am primit o suma, si sa trimit nu stiu ce date de confirmare...Hoti!
Grija marewinking

| Kayn221 explică (pentru ibaal):

O să merg să mă interesez happy Mulțumesc!

10 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

De unde ai primit mesajul si in ce context?

| Kayn221 explică (pentru suntserios):

De la BT Collect, l-am primit asa random

| suntserios a răspuns (pentru Kayn221):

Ti ai schimbat recent nr de telefon?
Probabil numarul a apartinut cuiva care are ceva datorii neplatite

| Kayn221 explică (pentru suntserios):

Nu, am numarul de ani buni. O sa merg totusi sa ma interesez

| darrio2007 a răspuns:

Este vorba de comisionul de administrare al contului. Daca nu ai bani pe card nu au de unde sa iti traga acel comision.

| Andreeush a răspuns:

Nu. Tu nu mai ai bani pe card de luni bune după cum ai spus iar pentru a nu îți bloca cardul trebuie să plătești o taxă de menținere a cardului activ.
Dacă nu plătești acea sumă banca o să îți închidă contul. Așa mi sa întâmplat și mie cu un card. Nici eu nu știam la început ce e cu acea datorie și m-am dus la bancă. Acolo mi sa explicat că dacă nu folosesc cardul și nici nu îmi intră bani trebuie să plătesc în fiecare lună 10 lei pentru a mentine cardul activ.

| Kayn221 explică (pentru Andreeush):

Mulțumesc! Te rog să îmi răspunzi la una din întrebările la care nu am acordat fundă pentru a-ți oferi-o ție pentru a compensa cea dată deja altcuiva happy