| Jdjsnshxjxjshdhx a întrebat:

am și eu o problema și am nevoie de ajutorul vostru ca rog frumos. Urmează sa merg la un interviu și am emoții. Nu este primul meu job, am mai lucrat in primul an de facultate 3 luni, acum sunt anul 2. Când am lucrat anul trecut parca ma duceam stresată asa la locul de munca,nu îmi plăcea ca ma stresau șefii cu observații și mereu când ma ducea ma gândeam doar ca azi ce mi or mai spune și eu abia așteptăm sa ma duc și sa vina ora sa plec acasă.
Acum ca urmează sa ma angajez iar,parca am aceleași emoții. Mi e teama sa nu ma duc și sa se întâmple la fel,sa ma duc din obligație. Eu sunt obișnuita și sa stau toată ziua. Ca sunt studenta,am fost eleva. Ce făcea un elev? Se ducea la liceu si venea acasă și apoi ieșea cu prietenii. Parca mi e frica asa de responsabilitate. Ca rog sa ma ajutați ca plâng in continuu,eu mi am dorit sa ma angajez dar vreau sa ma duc și eu de plăcere,nu vreau sa se repete experiența. Nu vreau sa ma trezesc dimineața ei sa zic, of iar ma duc la munca

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Fiecare lucru are un inceput si obisnuinta, duce la relaxare.
Esti destul de mare sa iti iei responsabilitati si sa tle duci la bun sfarsit. Nu-i maare lucru sa faci ceea ce fac si altii, doar urmaresti ce ti se cere sa faci si executi. Unde nu ai inteles intreaba, ca-i mai usor sa previi o executie gresita, decat sa distrugi ceva care nu mai poate fii reparat.
Din pacate, 99% din joburi incep dimineata si daca nu ai parintii bogati sa te tina acasa si sa te intertina, mergi la munca, sa-ti castigie xistenta cinstit si normal, ca orice om.
Am mai spus, adolescenta este cea mai frumoasa perioada din viata unui om!
cand nu-ti pasa de nimic, ca mama si tata muncesc pentru tine si-ti da tot ce ai nevoie, dar esti destul de mare, ca sa faci cam tot ce vrei.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu ai de unde să știi dinainte.

| Donsavas a răspuns: