| CrazyJoker a întrebat:

Imi dati niste exemple de intrebari pe care le-as putea pune intr-un interviu.happy? pentru un profesor de exemplu big grin cele mai multe si mai seriose are funda big grin

Răspuns Câştigător
| akadikPufoasa a răspuns:

Pentru un profesor.hmthinking paii: Cum e sa fiti profesor? Vi se pare ca adolscentii evolueaza sau nu? Sunteti mandrii de studentii dumneavoastra care au ajuns la olimpiade? Ce v.a determinat sa fi.ti profesor? Va doreati de mic sa fiti profesor? Vi se pare ca comportamentul elevilor la ora este potrivit pentru o institutie de invatamant ca aceasta? Nevoia sau dorinta v.au determinat sa aveti viitorul unui profesor? Cum credeti ca ar trebui sa fie un profesor ca la carte? Credeti ca sunteti un profesor priceput?(intreaba.l si de ce ca sa mai lungesti interviul) Mai sunt persoane din familia dumneavoastra care si.au dorit sau sunt profesori/profesoare? Credeti ca eu as fii bun de profesor?(adauga amuzament in acest interviu ca sa fie mai original si sa ii pari simpatic)De ce nu/da? Ati castigat olimpiade la materia pe care o predati? De ce predati aceasta materie? Care este visul dumneavoastra pentru viitorul vostru de profesor? Credeti ca profesorii sunt tratati cum ar trebui? Si cam atat, ca m.a lasat inspiratialaughing. Incearca sa pui intrebari la care sa nu se raspunda cu da sau nu. Daca se intampla asta pune intrebarea de ce.Dar ai grija sa o folosesti de maxim 3 ori.
Sper ca te.am ajutathappyFunda?:O3

1 răspuns:
| akadikPufoasa a răspuns: