anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o intrebare cat se poate de serioasa si daca nu o luati in serios mai bine nu mai raspundeti.
De ce majoritatea profesorilor sunt nebuni, iar majoritatea doctorilor sunt prosti? A mai observat cineva acest lucru? Adica cred ca din cei 15 profi pe care ii am eu, doar 1-2 sunt normali la cap.
Iar medicii (majoritatea, nu toti) de ce sunt atat de prosti? Adica stiu si eu ca termina o facultate lunga, dar prosti (majoritatea) tot raman vreo 80%.
Funda!

2 răspunsuri:
| Doloresidk a răspuns:

Sunt foarte multi profesori ok, dar sunt si unii care profita de titlul de profesor si au uneori pretentii nejustificate de la elevi. Acum depinde de persoana, poate unii sunt mai sadici de fel si faptul ca terorizeaza niste elevi le aduce satisfactie.
Cat despre medici, acelasi lucru. Exista si medici buni si medici mai putin buni. Unii si-au ales cariera asta pentru ca sunt cu adevarat pasionati, altii pentru statutul social, pentru avantajele materiale, sau au fost impinsi de la spate de parinti pentru a alege medicina. Cu toate astea eu cred ca e vina sistemului, ar necesita o restructurare. In facultate inveti foarte multe chestii ( unele inutile, cu care nu te vei mai intalni niciodata) si treaba se bazeaza mai mult pe partea teoretica si mai putin pe partea practica.

| Kanpeki a răspuns:

Gandesti prin prisma propriilor experiente deci subiectiv. Fii sigur ca nu orice prost poate ajunge doctor (decât daca da spaga). Profesorii sunt doar neintelesi pentru ca au de a face cu alte generatii