| 2420 a întrebat:

Dacă mi s-a stricat cardul de tichete (bonuri de masă) Sodexo și nu mai îmi merge cardul, cum pot recupera banii de pe acest card?

Am peste 600 RON deja pe cardul de tichete de masă Sodexo și nu îi pot folosi deoarece cardul meu de bonuri nu mai poate fi folosit la nici un magazin.

Am informat șefii la serviciu despre acest lucru dar ei mi-au transmis faptul că se poate plăti cumva din aplicația Sodexo direct cu telefonul dar eu am incercat lucrul acesta deja la multe supermarket-uri mari și nu a mers.

Șefii de la serviciu au refuzat să mă lase să fac cerere să primesc un alt card de bonuri spunându-mi că voi putea plăti direct din aplicația Sodexo cu telefonul.

Ce pot face să pot folosi din nou cardul de tichete de masă Sodexo până la sfârșitul acestui an ca să nu pierd efectiv toți banii?

Există vreo speranță ca până la finalul acestui an să primesc cumva un alt card de tichete de masă Sodexo?

Cum pot face să remediez această problemă nefericită?

3 răspunsuri:
| Nirvanaaa a răspuns:

Salut! Dacă cei de la munca nu doresc sa te ajute suna-i pe cei de la Sodexo și vorbește cu ei, sunt banii tai pana la urma. Poate fac ei o solicitare la angajatorul tău.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Duuude! Ai instalat aplicatia Sodexo? Ce telefon ai? Cred ca trebuie sa ai NFC la telefon ca sa poti face miscarea asta.

| jojorosenrot a răspuns:

Hello!
Acelasi lucru l-am patit si eu. La mine nu merge sa platesc nici macar cu aplicatia prin intermediul NFC.
Am sunat la suport clienti la Sodexo si mi s-a spus ca este posibil sa se fi stricat cardul si ca imi vor dezactiva cardul initial si imi vor genera alt card, dar nu mi s-a spus si cat dureaza.
Faci tu sesizare ca tu esti posesorul cardului, nu angajatorul.