Întrebare recomandată | XMASTEROX a întrebat:

Sunt elev in Iasi si am vazut anunturi lipite pe stalpi etc. cu angajare elevi/studenti pentru impartit pliante.Este cineva care face asa ceva in Iasi si imi poate impartasii cateva informatii, indrumari?

Răspuns Câştigător
| valentingb a răspuns:

Bună! Meseria asta nu e prea plăcută, mai ales dacă trebuie să împarți pliante în cutiile poștale. Bați kilometri mulți, trebuie să suni la toate interfoanele acum nefiind cald ca vara când ușile de bloc stau deschise, și te alegi cu înjurături. Pe stradă te plouă și te ninge și te bate vântul. Dar banul se poate face și mai greu de atât. Ce am văzut în Iași mai atractiv e oferta de la PPT cu 70 de lei pe zi. Poți merge să pui o întrebare acolo.

6 răspunsuri:
| tacitacitaci a răspuns:

Pe vara e o activitate foarte interesanta. Cineva poate se bucura sa bata kilometri multi pentru 70 de lei. Faci miscare, te mentii in forma. La vara cred ca o sa incerc si eu de cateva ori, vreau sa vad cum e happy

| IsabelaIssa a răspuns:

Daca te intereseaza, poti sa vinzi deferite produse pe net si sa ai comision in functie de ce si cat vinzi. Pentru mai multe detalii lasa-mi un mesaj privat.

| AQleX23 a răspuns (pentru valentingb):

Stii cumva daca mai esti valabil? Sunt si eu interesat

| Claudia_Savoiu_Mihaela_1981 a răspuns:

Oportunitate incredibila de castig! Grabeste-te sa prinzi aceasta oferta cu totul revolutionara! Acum ai sansa de a aplica un sistem care iti aduce repede bani, chiar din prima luna, fara stres, fara sa recrutezi oameni, fara sa construiesti retele! Doar castigi simplu bani! Cere acum detalii la adresa de email: mihaelaclaudia_savoiu@yahoo.com

| Bud_Nelu_1968 a răspuns (pentru Claudia_Savoiu_Mihaela_1981):

Pentru oferta, multumim.

| ElaIliesi a răspuns: