| Anonim11026 a întrebat:

Bună, îmi puteți recomanda vă rog, mașini destul de ok care sunt bune pentru începători. Doresc, ceva cu 4 locuri - 4 uși. O mașină, care s-ar încadra în bugetul maxim de 1000-2500 euro. ( să spunem ultima sumă maximă pe care aș da-o pe mașină ar fi 3000 Euro


Menționez faptul că NU DORESC o mașină puternică...


Mai menționez faptul, că în curând voi face școala de șoferi, iar acum mă interesez ce mașini ar fi bune pentru începători...

9 răspunsuri:
| OmBanal33 a răspuns:

Dacia Logan / Sandero
Sunt super pentru incepator iar piesele ieftine si le gasesti peste tot.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ford Focus 2 sau Opel Astra H.
Ambele masini comune, cu piese foarte ieftine, mai ales cand vine vorba de bare, faruri, oglinzi...
Poti lua diesel 1.6 TDCI (la Ford) sau 1.3/1.7/1.9 CDTI la Opel.
Pentru motoare pe benzina, recomand mai mult Opel, sau Renault (Clio/Symbol).

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Sau un Chevrolet Aveo 1.4 16V ori Logan 2 1.2.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. Ceva cat mai nou si pe benzina. Cred ca cea mai buna solutie pentru orice incepator e o Dacie logan de 1.4/1.2 benzina. Dupa mai sunt optiuni ca polo, fabia, ibiza ( recomand 1.4 aici), corsa, clio... Oricare e ok si ieftine la intretinere.

| Nelucojoc a răspuns:

La bugetul acesta... trebuie sa fii atent ce cumperi. Scoate un car vertical, este o aplicatie online care pentru 50 lei iti spune istoricul masinii dupa seria motor; poti vedea daca a avut reparatii majore sau km dati inapoi.

| Anonim11026 explică (pentru Nelucojoc):

Știu asta. Nu o voi cumpăra înainte până nu o voi verifica pe acea aplicație, iar ca să nu aibă alte probleme o voi împreună cu vânzătorul și la un service...

| Anonim11026 explică (pentru ClaudiuM1997):

Am găsit o mașină Kia Picato, din 2011, preț 2899 Euro ( negociabil ) Această mașină cum este? Este bună pentru începători.

Nu o voi cumpăra mașina asta deoarece nu e de la mine din oraș.