| Anonim11026 a întrebat:

Bună, îmi puteți recomanda vă rog, mașini destul de ok care sunt bune pentru începători. Doresc, ceva cu 4 locuri - 4 uși. O mașină, care s-ar încadra în bugetul maxim de 1000-2500 euro. ( să spunem ultima sumă maximă pe care aș da-o pe mașină ar fi 3000 Euro


Menționez faptul că NU DORESC o mașină puternică...


Mai menționez faptul, că în curând voi face școala de șoferi, iar acum mă interesez ce mașini ar fi bune pentru începători...

9 răspunsuri:
| OmBanal33 a răspuns:

Dacia Logan / Sandero
Sunt super pentru incepator iar piesele ieftine si le gasesti peste tot.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ford Focus 2 sau Opel Astra H.
Ambele masini comune, cu piese foarte ieftine, mai ales cand vine vorba de bare, faruri, oglinzi...
Poti lua diesel 1.6 TDCI (la Ford) sau 1.3/1.7/1.9 CDTI la Opel.
Pentru motoare pe benzina, recomand mai mult Opel, sau Renault (Clio/Symbol).

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Sau un Chevrolet Aveo 1.4 16V ori Logan 2 1.2.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. Ceva cat mai nou si pe benzina. Cred ca cea mai buna solutie pentru orice incepator e o Dacie logan de 1.4/1.2 benzina. Dupa mai sunt optiuni ca polo, fabia, ibiza ( recomand 1.4 aici), corsa, clio... Oricare e ok si ieftine la intretinere.

| Nelucojoc a răspuns:

La bugetul acesta... trebuie sa fii atent ce cumperi. Scoate un car vertical, este o aplicatie online care pentru 50 lei iti spune istoricul masinii dupa seria motor; poti vedea daca a avut reparatii majore sau km dati inapoi.

| Anonim11026 explică (pentru Nelucojoc):

Știu asta. Nu o voi cumpăra înainte până nu o voi verifica pe acea aplicație, iar ca să nu aibă alte probleme o voi împreună cu vânzătorul și la un service...

| Anonim11026 explică (pentru ClaudiuM1997):

Am găsit o mașină Kia Picato, din 2011, preț 2899 Euro ( negociabil ) Această mașină cum este? Este bună pentru începători.

Nu o voi cumpăra mașina asta deoarece nu e de la mine din oraș.

| Nelucojoc a răspuns (pentru Anonim11026):

KIA sunt masini absolut excelente, dar ma refer la modelele mai noi, si care si costa. Sunt fiabile, si ofera un pret foarte bun pentru calitate. Practic, multa masina pentru un pret mic.
Asta din 2011 la 2900 eur nu stiu ce sa spun... E masina foarte mica, e peste 10 ani, nu stiu cat km are, daca a avut pagube... dar in mare, e scumpa rau!

| Anonim11026 explică (pentru Nelucojoc):

Ideea e, că vreau o mașină mică ca dimensiuni -, dar care să și fie bună. Mașină asta, pare ok, mai ales că e vanduta de o firmă, de un parc auto., ( dar nu de la mine din oraș ), din acest motiv nu o voi cumpăra. Plus că are și seria cu care o pot verifica.