| Demec_Bogdan_1998 a întrebat:

am si eu un scuter aprilia sr modificat cu set malossi, toba, variator si multe altele. De ceva timp am o mica(MARE) problema. Imi consuma exagerat de mult, in jur de 15-18 litri, daca merg maxim 40-50. Am cautat pe toate forum-urile posibile rezolvarea dar nu a mers nimic. Jiglorul a fost schimbat, am umplat si la cuiul ponto. Plus de asta, nu mia merge cum mergea el, inainte la 100-105 nici nu trepida, acum la 75-80 este ca si mort. Inainte imi topea si bujiile, dar acum am luat una NGK R si de 35 km nu am mai avut aceasta problema. Va rog si as fi recunoscator daca m-ati ajuta, sunt disperat de cateva luni in coace.

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Monteaza-i un carburator de 17, 5, ca esapament poti lasa si originalul dar dupa ce-ai scos tot din el, iar daca gasesti pe undeva un LeoVince SP3, ar fi si mai bine. Te-am intrebat ce toba i-ai montat, mi-ai raspuns ca una de top, dar care dintre ele? Retine un aspect, esapamentele reversibile nu se monteaza niciodata pe motoare de 60, 70, 80, deoarece estompeaza, evacuarea, cand practic trebuie marit fluxul pe evacuare. Dupa ce i-ai schimbat carburatorul si esapamentul, astept vesti, spor la munca!

10 răspunsuri:
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Salut Deme, de cat este cilindrul, ce carburator ai montat pe motor de 19 sau de 21? Astept raspuns!

| Demec_Bogdan_1998 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Carburatorul este de 19 si cilindrul 70(imi cer scuze daca gresesc)

| Demec_Bogdan_1998 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Carburatorul este pe 19 iar cilindrul de 70.

| Demec_Bogdan_1998 explică:

Carburatorul este de 19 iar cilindrul de 70

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Demec_Bogdan_1998):

Scuze Deme, acum am vazut raspunsul tau! Ok, ce toba i-ai montat scuterului tau? Poti merge linistit pe un 17, 5 la SR-ul tau, gasesti? Am inteles ca ai umblat si la cuiul ponto si-ti spun eu n-ai rezolvat nimic deoarece nivelul se poate regla doar cu alt plutitor mai greu ca sa micsorezi si mai usor ca sa maresti nivelul benzinei in camera de nivel constant. Am inteles ca ti-a topit si bujia, da este din cauza esapamentului, nu ai o evacuare optima. Astept raspunsul tau cu privire la toba si vorbim si despre carburatoare!

| Demec_Bogdan_1998 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Scuze ca am dat mai multe raspunsuri, sunt nou si nu prea ma pricep. Topa este una sport, de la top(firma).

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Demec_Bogdan_1998):

Daca i-ai montat toba Gianelli sau Arrow reversibile ...la 70 este clar!

| Demec_Bogdan_1998 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Si daca ii schimb toba?

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Demec_Bogdan_1998):

Monteaza-i un carburator de 17, 5, ca esapament poti lasa si originalul dar dupa ce-ai scos tot din el, iar daca gasesti pe undeva un LeoVince SP3, ar fi si mai bine. Te-am intrebat ce toba i-ai montat, mi-ai raspuns ca una de top, dar care dintre ele? Retine un aspect, esapamentele reversibile nu se monteaza niciodata pe motoare de 60, 70, 80, deoarece estompeaza, evacuarea, cand practic trebuie marit fluxul pe evacuare. Dupa ce i-ai schimbat carburatorul si esapamentul, astept vesti, spor la munca!

| Demec_Bogdan_1998 explică:

Trebuie sa ii schimb toba, ce zici? Si ce ar mai trebui sa ii fac pentru a ajunge la un consum normal de 2-2, 5 (maxim 3 ) dar sa pot sa il mai si calca, pentru ca, in ultimul timp mai mult de 30-40 nu am mers cu el.

| Demec_Bogdan_1998 explică:

Am uitat sa mentionez, scuterul a stat in garaj de anul trecut, inainte aveam consumuri un pic mai decente, 3, 5 pana la 5-6 litri. Si atunci mi se parea exagerat de mult, dar faceam plimbari mai lungi cu 90-100 km.h.