| McKayzor a întrebat:

As dori niste pareri despre Fiat Punto din 2001, avand motor de 1.2 16v, 80 cai putere.
Cum se comporta masina prin oras, la drumuri mai lungi?
Cum sta la capitolul intretinere si piese de schimb?
Care ar fi cele mai des intalnite probleme la acest model?

Multumesc!

Răspuns Câştigător
| VladArtilerieGrea a răspuns:

La drumuri lungi accelereaza bine, la intretinere si acolo tot bine, dar cea mai intalnita problema este ca nu se mai gasesc piese de schimb, fabrica incetand sa mai fabrice.

| McKayzor explică (pentru VladArtilerieGrea):

Nici macar la dezmembrari? Sunt incepator, de curand mi-am luat permisul si nu dispun decat de 1800E pentru o masina, evident nu as vrea una la care sa manance bani la greu. Multumesc!

| suntserios a răspuns (pentru VladArtilerieGrea):

Ba... iar vorbeste gura fara tine. Modelul Punto se fabrica bine mersi si automat sunt si piese de schimb

| VladArtilerieGrea a răspuns (pentru suntserios):

Esti serios pe dracu sa te ia... cum sa se mai fabrice fiat punto 2001? De ce imi pierd timpul cu toti retardatii...

| VladArtilerieGrea a răspuns (pentru McKayzor):

La dezmembrari s-ar putea, dar piese de schimb noi in niciun caz...

| suntserios a răspuns (pentru VladArtilerieGrea):

Fiar punto, fie ca e din 2001 sau 2010 e pe aceeasi platforma si atat timp ca se fabrica modelul se vor fabrica si piese de schimb

| andreei025 a răspuns (pentru VladArtilerieGrea):

Ba da tu esti prost la cap. daca nu se mai fabrica un model nu inseamna ca nu se mai fac piese.si tine cont ca eu am masina din 2001 si saptamana trecuta am schimbat cauciucurile si am gasit noi.lol

| VladArtilerieGrea a răspuns (pentru andreei025):

Doamne, unu mai idiot ca altu'...

| Cristi2500 a răspuns (pentru VladArtilerieGrea):

Autopieseonline.ro. Gasesti orice piea noua pentru toate modele fiat punto...

13 răspunsuri:
| RB26DETT a răspuns: