| Andrei9887andy a întrebat:

Bună ziua TPU! Am schimbat distribuția bujiile și ulei cu filtre la un vw bora din 99 și a început sa dea fum de la ce ar putea fi? Fise sau bobina sau alte cauze?

9 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Probleme cu distributia.

| Andrei9887andy explică (pentru darrio2007):

Cum pot aducă poze cu distribuția?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Fisa si bobina nu au treaba, daca motorul merge "rotund".
Cauza e undeva pe la aer (poate filtru) sau distributie.

| ReZiSTorr a răspuns:

Salut.Sunt inginer auto. Dupa ce mecanicul a facut distributia (ma gandesc ca intr-un service autorizat) a facut un test de noxe? RAR prevede ca atunci cand se realizeaza schimbarea distributiei sa se faca si un test de noxe pentru a vedea daca s-a realizat corect punerea distributiei la punct si daca supapele se inchid si se deschid la momentul potrivit, daca au avansul sau intarzierea corespunzatoare.Ca si o concluzie, simptomele pe care tu le-ai descris descriu faptul ca distributia ta nu a fost corect pusa la punct.

| darrio2007 a răspuns (pentru ReZiSTorr):

In august 2021 aveai 20 de ani iar in februarie 2023 aveai tot 20 de ani.
Deja esti inginer auto.
Bravo! Oricum, ai nimerit-o.

| Andrei9887andy explică (pentru darrio2007):

N-are putea fii de la fise sau bujii.masina ave probleme inainte cu bujiile mergând întrerupt și fără putere!

| Simpatic a răspuns (pentru ReZiSTorr):

Foarte bine ati zis, dar stiti insa ca serviceurile de la noi sunt doar papatoare de bani? manopera mare si calitate ZERO, in rest au mecanici de 2 lei platiti cu salarii mizere.
Patronii sunt primii vinovati prefera incompetenti si nepriceputi carora sa le dea 3000 de lei/luna, in schimbul angajarii unor mecanici super calificati dar cu preturi de la +5-6000 lei pe luna.
ieftin si bun nu exista iar acest principiu aplicat capului muncii se poate traduce ceva de genul cei pe salarii mici nu dau nici randament si nici nu au calitate sau prcepere in ceea ce fac.