anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare!

Am si eu o problema, am mers cu masina asa....la inceput am avut la frig imi murea motorul, Check Engine si Epc s-a aprins in bord, pornea la 4-5-6 chei dupa ceva timp tot acceleasi simptome,precizez doar cu motorul rece imi face figuri,motorul rece, dimineata sau nepornit cateva ore sa fie motorul rece, am inceput sa dau la automat de vreo 10-15 ori acum dupa 3 saptamani 4 cam asa dau 20-25-30 si am acceleasi erori in bord, dupa ce reusesc sa o pornesc o tin din acceleratie sa nu moara motorul,si functioneaza la sfert dupa cu motorul cald.

-Prima data am fost la un service a pus tester-ul si nu a aparut nimic eroare, am platit, nu am putut sa o las acolo era la iesire din oras si nu aveam cu cine sa ma duc sa-mi bat capul,etc


SA TREC LA SUBIECT, AM FOST LA UN MECANIC DE MUNCESTE DE ACASA LA EL, RECOMANDAT DE CINEVA SI M-AM DUS LA EL, A STAT MASINA 1 SAPTAMANA,MA SUNAT SI MI-A ZIS CA A SARIT DISTRIBUTIA PE LANT DE LA MASINA DE LA PUNCT, DACA VREAU SA COMAND CHITUL DE DISTRIBUTIE, ZIS SI FACUT MA DUC ACOLO MAI AVEAU PUTIN SI ERA TERMINAT 10-15 MIN AU STRANS NISTE SURUBURI LA CAPAC SAU CE AU FACUT, II DA 10-12 CHEI ACCELEASI SIMPTOME...NU SA REZOLVAT PROBLEMA,NU AM MAI ZIS NIMIC,MI-A ZIS OMUL CA A PUS TESTER-UL ACCEASI CHESTIE NU IA APARUT NIMIC,SA INCERC SA SCHIMB POMPA DE BENZINA...

POMPA DE BENZINA BAGA BENZINA SE AUDE CAND DAU PRIMA TREAPTA LA CHEIE,E PROBLEMA CEVA CU EPC-UL SI CHEK-CUL
AM CAUTAT PE INTERNET SI SUNT MULTE CAUZE...ORI SENZOR CEVA,ORI SENZORUL LA PEDALA DE ACCELERATIE,ORI CLAPETA DE ACCELERATIE MURDARA SAU DIVERSE-N VARIANTE,NU STIU CE SA MAI CRED, DACA MAI DAU ASA DE CIURI BURII DE MECANICI D-ASTIA AJUNG SA SCHIMB TOATA MASINA IN RITMUL ASTA CU EXPERIMENTE PE BANII MEI...

Cand am iesit de la munca, am zis sa schimb filtrul de benzina ca nu l-am schimbat deloc in 5 ani de cand am masina,am facut schimburile de ulei doar cu filtre atat,nu cel de benzina,am zis ca poate sa infundat si nu are putere pompa de benzina sa treaca de filtrul de benzina, de impuritati...dar nu este de acolo.

Maine ma duc la un electrician bun auto sa vad ce rezolv.
Cine se pricepe?
Sau a trecut prin asa ceva, aveti vreo idee?

CAND LA CHEIE O LAS SI 3-4 SECUNDE SA DISPARA MARTORII, MOTORUL INVARTE...LA AUTOMAT CATEODATA REUSESC SA IL PORNESC SI MOARE LA 5-6 SECUNDE LA INCEPUT DE INCERCARI MOARE SI NU VREA DELOC SA PORNEASCA, BUJIILE LE-AM BUNE, AM COMANDAT O BOBina de inductie in caz de ceva, motorul merge rotund, nu da rateuri sau ceva in gol cand merge la relanti, iar

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Dupa simptome, e o problema pe partea de aer. Probabil clapeta de aer nu este calibrata, sau vreun senzor de temperatura bate campii.
Bobina de inductie nu are treaba cu pornirea. Bujiile ar avea, daca sunt de cod gresit sau au ceva vechime/depuneri. Sau uneori pur si simplu nu se "pupa" cu motorul.
La un set de bujii bune te opresti dupa ce incerci vreo 3 seturi diferite.
#viatacubenzinar

| anonim_4396 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

A gasit senzorul de racire temperatura motor la antigel defect ii arata 63 de grade si era motorul rece, avea presiune, am comandat un senzor 40 de lei si am desfacut in curte bateria sa am acces la el, l-am scos si sta doar asa sa nu curga antigelul pana vine senzorul, am scos chestia aia opritor de plastic in forma de U.

3 răspunsuri:
| sweetys a răspuns:

Mie imi facea asa cand a fost frigul ala mare prin ianuarie, si a fost bateria de vina ( principal), dar mai am de ajuns la mecanic sa vada si cum sta cu electromotorul, fiindca el era al 2lea pe lista, daca nu mergea sa pornesc cand schimbam bateria. Deci vezi partea electrica cum este, sau daca ai rezistente arse, sanatatea bateriei cum este.

| anonim_4396 explică (pentru sweetys):

Sanatatea bateriei este de 93% are 1 an si 2 luni cam asa, iar electromotorul merge,sa vad ce rezolv,pe ytb si etc am vazut cauzele,dar sunt mai multe,am citit si de calculatorul masini daca e ceva defectiune la el nu mai da semnale cum trebuie si nu se sincronizeaza, ori clapeta de acceleratie, ori N-cauze. E pe partea de alimentare cred, ori ceva senzor, teoretic suna simplu, practica ii omoara si pe mecanici care sunt doar sa ia lucrari, stie nu stie, zice ca se baga si dupa sa incerci nu stiu ce...si tot asa, nu mai exista in ziua de azi mecanici buni.