Cand ai tras de el a tras toata mizeria dupa fundul rezervorului si pe traseu ti-a taiat vreun furtun sau simeringul de la pompa daca este pe injectie si pe acolo curge benzina. Cel mai sigur furtun fiindca sunt dintr-un cauciuc foarte prost!
Daca motorul e 2 timpi, vezi daca nu a ramas cuiul pontou blocat din cauza gunoiului ajuns in carburator, si nu mai inchide cum trebuie
Sunt 2 varinate, 1 te scapa ieftin, poate fi infundat carburatorul e destul sa-l scoti si sa-l curati. a 2-a o sa-ti dea multa bataie de cap,poate fi baatut motorul, sau cel mai rau "inclinat" desfa intii carburatorul, vezi ce-i cu el daca e totul ok.Treci la motor.iti urez bafta
Asa e, ne cumparam motoare smechere si noi nu avem bani de benzina, niciodata sa nu tragi de un motor daca ramane fara benzina. In momentul in care tu ai tras de el, l-ai secat facandul chiar sa bata in gol, sa ia toata mizeria de pe fundul rezervorului... Verifica furtunele, carburatorul, compresia, capatul bujiei (sa nu fie batut), uita-te pe unde a curs/curge
Pai mi-a curs pe la toba si cand am desfacut bujia curgea fara treaba pe la bujie
Motoru este in 4T dar si acum mai da afara benzina pe un furtun ce iese din carburator si imi mai baga benzina si pe la filtru de aer
Prietene motorul este infundad, nu il mai porni pana nu il cureti, desfa tot si spala in benzina. cand spun tot ma refer la carburator, cilindru, piston...nu i mai da cheie.
@a1doru unde ai vazut tu motor de 250cc in 2 timpi?
bujia sigur va trebui schimbata, daca ti-a curs pe la toba este de la cilindru mort infundat. ai grija cum il speli. Multa bafta
Aurel100009 întreabă: