| Gunnu a întrebat:

Salut am si eu o mare problema
Astazi am observar ca imi merge ventilatorul de la motor fara oprire si apa era la 90 pana la urma am constatat ca este un retur am fost la service mi-a dat jos returul si mi-a spus sa cumpar altul dar vine in 2-3 am plecat cu masina fara venitlator maxim 1 km am intrat in magazin am dat comanta ( tin se precizez ca am stat maxim 5 minute si am lasat motorul pornit ) cand am iesit afara iesea aburi de sub capota si era numai apa pe jos de am zis ca am luat foc, am fugit am oprit motorul si cand am deschis capota am observat ca se sparsesera conducta de la vas am inlocuito am bagat apa in motor si acum imi urca apa pana la rosu cu ventilatorul pornit nu stiu ce s-a putut intampla tin sa precizez ca masina porneste merge dar dar ii scade turometrul la 0 la 50-60 km nu stiu ce sa ii fac ca sa rezolv problema cu apa si ce s-ar fi putut intampla

1 răspuns:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mai imparte-ti si tu ideile in propozitii, mai reciteste ce ai scris... Ca ne rupi ochii cu texte de astea.
1.Pana nu schimbi acel furtun de retur de care au spus cei din service, nu te mira ca n-ai rezolvat nimic.
2.Ventilatorul era si normal sa mearga, daca ajunsese la 90 de grade radiatorul.
3.Ai facut o mare prostie lasand motorul pornit, cand stii ca ai probleme cu racirea.
4. Daca mai fierbi mult motorul ala, ai sanse sa-l uzezi prematur, si sa ai probleme dupa aia cu presiunea la ulei.
Problema turometrului n-are legatura cu racirea. Dar probabil te refereai la vitezometru, ca nu cred ca circuli la 5000-6000rpm.
Mai ai si tu grija ce scrii, ca tind sa te iau la misto, in loc sa citesc ce problema ai, la ce scris de liceu agricol ai.