| Fr3You a întrebat:

Salut,

Ce parere aveti de un Renault Clio an 2008 la 2.400-2.300 de euro, adusa din Germania.
Masina e pe benzina 1.2, 75 de cp, cutie manuala, 227.000 de km, inmatriculata cu numere rosii
Ca dotari : Aer condiționat
- Geamuri fata electrice
- Computer Bord multifunctional
- Directie asistata electric, merge foarte usor
- Volan reglabil pe inaltime
- Scaun sofer cu reglare pe inaltime
- Volan imbracat in piele
- Faruri Automate
- Proiectoare de ceata
- Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
- Comenzi pe volan
- Radio-CD-Aux
are si 2 chei

Masina din ce se vede este intretinuta si arata bine pe exterior. Isi merita banii masina asta?
Eu sunt incepator, am luat permisul de curand si am cautat o masina care sa fie fiabila si nu foarte puternica pentru inceput.

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Motoarele renault is la fel ca cele puse pe Dacia. Gen sunt logane taxe cu 1.2 MPI / 1.4 MPI ce bat 500. 000km. Astra H e mai stricacioasa prin comparatie si motorul 1.6 de la opel are tendinta sa consume ulei. Eu as ramane la clio.

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

E adusa de samsar cu plataforma? Nu conteaza daca a adus-o pe roti. Sau e cunostinta de incredere care o vinde? Invata de aici ce trebuie sa verifici cand cumperi masina de la ROMAN pentru ca sant TEPARI deci atentie sporita la straini https://www.youtube.com/watch?v=IDBMc1_jRJI

| Fr3You explică (pentru mgtow):

Masina a fost cumparata de la un privat din Germania si omul din Romania o vinde. I-am facut un raport cu car vertical, insa nu imi ofera mare lucru, sincer a fost o risipa de bani pe el.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Masina e simpla, mica, ieftina de intretinut, pe benzina. Cam ideala pentru un incepator. SI iubita mea are carnet de 1 luna si si-o luat Polo 1.4 75cp si e foarte multumita de el ( fac comparatia asta fiindca e la fel de mare ca un clio). As cauta totusi ceva cu mai putini KM.

| Fr3You explică (pentru ClaudiuM1997):