| eneajohn a întrebat:

De curand am luat carnetul, sunt incepator, am 18 ani si vreau sa imi cumpar o masini. Ca buget am undeva pe la 2500-2600 euro. Mie imi place foarte mult ford mondeo 2.0 tdci 130cai deasel, modelul din 2002. Am inteles ca ar avea probleme cu injectoarele sau turbina... Eu nu tin mortis sa o cumpar pe aia, doar ca sunt indragostit de modelul ala de masina. Acum ce ma sfatuiti? Eu zic ca nu vroi merge pe an mai mult de 10000-15000 km. Voi ce ma sfatuiti? Se merita masina aia? Cine are masina ca aia sami dea niste pareri personale, sfaturi... Sau cine are o idee mai buna... O masina mai buna care se incadreaza in acea suma sami spuna. Accept orice sfat ce ma ajuta. Dau funda pentru cel mai pretios! Multumesc! happy

1 răspuns:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cum am spus si la cealalta intrebare, recomand mai bine Focus 1.8 TDDI/TDCI. N-o sa simti diferente de confort intre Mondeo si Focus, ambele sunt 'balene' comode.
Focus 1.8 TDCI a avut un prieten apropiat, si alte cunostinte, sunt foarte ok. Mondeo 2.0 TDCI are o ruda, avea un coleg de servici, si le stia si prietenul cu Focus, ai sanse mari sa te faca sa incaruntesti, fac multe probleme.
Focus 1 e adversarul Golfului 4, la motorizari e mult mai avansat, la confort e cel putin la egalitate cu Passat, la fiabilitate e egal, doar la pretul pieselor e mai scump. Dar tot o sa-ti recomande multa lume Golf 4 'te de i', ca romanii s-au blocat la ele.
Eu iti spun sincer, cate 1.9 TDI am dus in limp-mode, m-am lecuit de 'fiabilitatea' lor. Iar la Golf 4, in spate n-ai loc sa misti picioarele, in Focus sau Astra ai loc sa si f ti.
Daca vrei diesel la bugetul asta, Focus 1.8 e cea mai buna alegere, mai ales daca vrei masina mare.