| Bossdeanonim12 a întrebat:

Salut! Stie cineva daca se poate pica fisa medicala pentru permisul auto? In ce consta aceasta fisa?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Normal ca se poate pica.
Exista examen neurologic, examen oftalmologic, ORL (auz), psihologic... Daca esti vreun cocosat ce nu poate ridica mainile mai sus de buric, nu deosebeste culorile si uita cum il cheama, pici.
Daca esti sanatos, vezi bine si nu esti retardat, treci foarte simplu.
Fisa consta in consultatii scurte la cativa medici, care iti verifica starea fizica. Ultima fisa medicala pe care am facut-o, a fost inclusiv cu consultatie la medic de interne (luat tensiunea, discutat despre greutate/stil de viata), medic ortoped (m-a intrebat ce dureri de spate am), psihiatru (mi-a pus o serie de intrebari fulger, sa vada daca sunt pamantean), medic oftalmolog (am aflat ca ma apropii de ochelari), medic ORL-ist (mi-a pus castile ca sa aflam cat de bine aud).
La neurologie te poate pune la teste de genul - stat intr-un picior cu ochii inchisi, dus varful degetelor la nas.
Per total, nimic nu este greu, nu trebuie sa te pregatesti. Doar te duci acolo cu rabdare, ca vei pierde cateva ore bune. Testele sunt foarte simple pentru un om sanatos.
Pentru 2-3 greseli mici nu esti picat, medicii mai mult se uita daca ascunzi vreun handicap sau nu.
Exista oameni care nu vad bine la 3 metri sau au boli psihice si vor sa dea de permis; pentru a-i depista pe ei s-au bagat aceste fise medicale.

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Bineinteles ca se pica, daca ai probleme cu: ochii, auzul si creierul, adica daca ai epilepise, boli mentale graves sau locomotorii, nu poti misca maini, picioare.

| Adrian5575 a răspuns:

Se poate pica doar daca nu esti apt dpdv medical sau psihologic. Ti se fac teste de echilibru, auz, vedere etc. Si un test psihologic. Astea sunt usoare, cel mai greu este examenul auto si proba practica.

| iulianr a răspuns: