anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare TPU, am un Audi A6 2013, 3.0 diesel și ma tentează sa îl dau la schimb pe unul 2.0 TFSI, tot din 2013, poate cu mai putine dotări, dar nu cu mult și diferența de 4-5-600 euro (Am primit deja 2 oferte) unul care cerea 450€ diferența iar altul cu 600€, (Nu am tras încă se diferența) m-am gândit ca ar fi mai bine deoarece poate ca in curând se vor interzice mașinile diesel și ij România, in orașele din Ro, iar dacă se va întâmpla asta, mașinile diesel se vor deprecia foarte mult și va fi Mao greu de vândut, cel puțin in țara, acesta ar fi principalul motiv pentru care an de gând sa fac acest schimb, voi ce credeți? Ați mai făcut cineva așa? Se merita? Exista motive de îngrijorare pentru posesorii de mașini diesel?

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

O schimbare foarte buna.
Taxe mai mici, putere suficienta la 2.0 tfsi ala, masina mai rafinata, mai multa liniste, polueaza mai putin, se incalzeste mai repede iarna.

Motive de ingrijorare pentru motoare de EURO 6 nu sunt nici prin Germania unde a inceput interzicerea deja. Nu cred ca prinde motorul ala vremurile cand se vor interzice Euro 6 in Romania.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Nu e problema de taxe/consum, doar problema cu interzicerea îmi cam da bătăi de cap, însă așa cred și eu, ca Euro 6 in România, are de dus mult și bine, având in vedere ca sunt încă multe mașini Euro 3 gem (Astra G Golf4, Bmw e46) și de vreo 5 ori mai multe Euro 4-5

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu am un diesel euro 2, si mi se rupe.
Cum sa spui ca se vor interzice masinile diesel in Romania, cand tocmai in Romania se produce "de zor" gama Dacia, cu motoare diesel (dci)?
Din cate stiam eu, legea protejeaza oarecum proprietarii de masini cu o vechime de pana la 20 de ani. Nu s-ar mai vinde masini diesel in 2018, daca ar urma sa fie interzise circulatiei, in 2020, si nici macar 2025.
Restrictiile vor fi doar in orasele aglomerate, pentru normele vechi de poluare. De exemplu, in prezent ma pot plimba linistit cu euro 2 si chiar noneuro prin Bucuresti, la ora de varf. In curand, probabil o sa se schimbe asta, si o sa se mai permita accesul in Bucuresti doar pentru diesel-urile de la euro 4 in sus, apoi de la euro 5 in sus. Astea sunt masuri normale, dar masina ta e euro 5 sau 6, deci vreo 10 ani va circula fara restrictii.
Impozit imens ai deja, chiar nu ai de ce sa te ingrijorezi.
Insa in ceea ce priveste motorizarile, pe mine m-ar coafa un 2.0 TFSI, insa pe un A4, sa fie mai usurel.
Daca circuli mixt si urban, consumul cu 2.0 benzina va fi mult mai mare decat cu 3.0 TDI.
Daca nu te deranjeaza impozitul pentru 3.0, pastreaza masina linistit.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Impozit mare? Motor de 3.0, hmm, nu mi se pare, stiu ca ce e peste 2.5 sare mult la impozit, dar 3.0 încă mi se pare acceptabil, ce nu mai mi se pare ok, este impozitul de la 3.0 in sus, e enorm, adica, pe un motor de 4.2 de Audi A8 (Ce nu are mai mulți cp și cuplul decât mine) stiu un băiat, din Constanța ce plăteș
te in jur de 6000 de lei impozit, nu poate vinde mașina aia nici cum in Ro, iar in Germania, motoare de 4.2 pe audi sunt cum sunt la noi 1.9 și 2.0, in fine, stiu ca nu are importantă asta, dar doar ziceam, ca pentru 3.0 Nu e așa mare impozitul dacă pui in raport cu beneficiile pe care ti le oferă, dar totuși, ce sare de 3.0 e prea prea mare!
N

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru anonim_4396):

Cat platesti impozit?

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Pt motorul meu de 3.0, in București, cu reducerea aia e undeva la 1950 lei, și fără reducere undeva la 2160 lei