anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Baieti, cei ce se stiu la masini, puțin ajutor va rog.
Deci am un Bmw f10 diesel 3.0, NON-Facelift, l-am pus pe olx doar pentru variante și am primit următoarele oferte:
- S Class 2011, pachet AMG, tot 3.0 diesel schimb pe schimb
- E class, aici am primit doua oferte, unul shchimb pe schimb, un 2.2d cam din aceeasi an și un alt E class Facelift 2014 și încă 5000€ de la mine.
- A5 Sportbaack Facelift 2013, tot schimb pe schimb, 2.0 diesel.
- Audi q5 2.0 diesel, din 2009 și încă 3500€ de la el.
- Mazda 6 2017 (Nici nu ma gândesc la asta asa ca o scot din discuție).
- A4 2013, Facelift, 2.0 diesel și încă 2000€.

Care mașina ar fi mai Ok? Toate îmi plac, însă nu stiu ce sa aleg, in afara de Mazda, sunt dispus și sa dau diferența și sa priemsc și dacă știți mai multe probleme ce ar putea apărea la motoarele de 2.0 d de la bmw, audi merc, stiu ca la bmw n47 e izvor de probleme, dar de restul nu stiu prea multe.

Răspuns Câştigător
| romeo78 a răspuns:

Deprecierea, poate e mai mare la BMW seria 7, deoarece pentru flote, pentru fițe de lux e folosit mai mult S-class. Seria 7 e considerat model sport, folosit mai puțin ca flotă decât S-class. Priviți la diverse întruniri ce modele apar mai mult pentru demnitari Audi A8 și S-class.
BMW e privit ca model sport, Mercedes ca mașină de protocol, iar Audi, era privit ca o mașină între cele două mărci până curând!
La fel se întâmplă și cu alte mașini. Volkswagen e întotdeauna mai scump second hand decât alte mărci. La camioane, vedeți că Mercedes domină. La motociclete depinde de preferințele fiecărui client.
Deci, deprecierea e ceva relativ, determinat de aprecierea și renumele mărcii, nu de calitatea intrisecă a modelului.
Chiar, dacă nu aveți o impresie bună despre Mazda sau alte modele japoneze, coreene unii le apreciază. Dar, fiind atât de puțin apreciate, au o depreciere mare!
Totul e relativ, căci diferența tehnologică între diverse modele în ultimul timp a scăzut foarte mult! În clasa mică, compactă au ajuns tehnologii care acum 10 ani le găseai pe S-class.
Deci, totul depinde de ce vă doriți dumneavoastră, căci tehnologic nu prea e diferență mare între modelele dorite de dumneavoastră.

5 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Niciodata nu m-au tentat 'combinatiile' de genul.
Am vandut pe bani, si am cumparat cu bani.
In felul asta, astepti cumparatorul potrivit, si cumperi masina perfecta.

| romeo78 a răspuns:

Greșit gândești în privința modelului Mazda. Cel mai dubios mi se pare tipul cu S-class. Atât de mare depreciere să aibă un model care cu pachetul AMG, ajungea poate la 80000 euro, să nu valoreze decât cât un BMW inferior ca și clasă? Câți kilometri reali are? A5, A4, Q5, anii 2013 sunt produse pe aceeași platformă tehnică. A4, pentru o familie din 3 membrii e bună. A5 este un A4 intrat la apă, spațiu interior mic, portbagaj mic, suspensie sport. Q5, este o mașină de excursie. Depinde la Q5 cum și unde a fost utilizat.
Aș miza pe E-class 2.2 cdi, în privința impozitului și taxelor sau Mazda 6. Motoarele de 3 litri nu sunt cu mult mai performante, dar consumă mult, impozit mare!

| anonim_4396 explică (pentru romeo78):

Nu îmi trebuie Mazda, e un cazan, S Class e undeva la 18.000 cât un Bmw f10 ca a meu, mi se pare mare deprecierea însă e un normala, e o mașina mare, motor mare, limuzinele se depreciază cel mai rapid? m, cum îți explici ca un Audi A8 3.0 diesel din 2008 e 8000€?

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Pentru că este modelul de generație a doua, în prezent este la generația a 4. De asemenea, acest Audi A8 din 2008, suferă de aceleași boli electronice ca și BMW seria 7, lansat în 2001. Adică, multă electronică, netestată suficient, inclusiv acel "controller", care dacă se defectează mașina la service o mai duci pe platformă. Așa cum și E-class între 2003-2006 a avut EBC, sistem la care s-a renunțat de firmă a mai echipa modelul! Iar, S-class din 2011 e modelul lansat în 2005, cu face-lift în 2009, odată cu lansarea noului BMW seria 7.

| anonim_4396 explică (pentru romeo78):

Pai da, însă deprecierea e aceeasi și la Seria 7 de exemplu, f01, poate chiar una mai mare fata de S Facelift.

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Deprecierea, poate e mai mare la BMW seria 7, deoarece pentru flote, pentru fițe de lux e folosit mai mult S-class. Seria 7 e considerat model sport, folosit mai puțin ca flotă decât S-class. Priviți la diverse întruniri ce modele apar mai mult pentru demnitari Audi A8 și S-class.
BMW e privit ca model sport, Mercedes ca mașină de protocol, iar Audi, era privit ca o mașină între cele două mărci până curând!
La fel se întâmplă și cu alte mașini. Volkswagen e întotdeauna mai scump second hand decât alte mărci. La camioane, vedeți că Mercedes domină. La motociclete depinde de preferințele fiecărui client.
Deci, deprecierea e ceva relativ, determinat de aprecierea și renumele mărcii, nu de calitatea intrisecă a modelului.
Chiar, dacă nu aveți o impresie bună despre Mazda sau alte modele japoneze, coreene unii le apreciază. Dar, fiind atât de puțin apreciate, au o depreciere mare!
Totul e relativ, căci diferența tehnologică între diverse modele în ultimul timp a scăzut foarte mult! În clasa mică, compactă au ajuns tehnologii care acum 10 ani le găseai pe S-class.
Deci, totul depinde de ce vă doriți dumneavoastră, căci tehnologic nu prea e diferență mare între modelele dorite de dumneavoastră.