|

Salutari tuturor.Vw 1.6 fsi 2003 ventilatorul porneste direct treapta superioara, unde este releul?

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Din cate stiu eu unele masini daca nu majoritatea au acel releu de care vorbiti undeva in jurul electroventilatorului de care vorbeati.
Pentru asta trebuie scos ventilatorul. Cel putin asa am intalnit la 2 tipuri de peugeout.
Daca ma insel sa ma corecteze cineva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pune diagnoza, sa vezi daca toti senzorii de temperatura sunt la locul lor, apoi te uiti daca ECU a comandat pornirea ventilatorului.
Daca in ECU apare ventilatorul ca fiind oprit, atunci doar un releu poate fi defect.
Daca un senzor de temperatura/presiune indica aiurea, de pe motor, radiator sau instalatie AC, atunci din cauza lui porneste ventilatorul.
De exemplu, la Ford am uitat sa conectez mufa senzorului de temperatura chiulasa (nu antigel), iar din cauza asta, porneau toate ventilatoarele pe treapta maxima, la 30 de secunde dupa ce puneam contactul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Despre ce ventilator vorbesti si de unde stii ca porneste cum spui? Ventilator ai si in cabina,ai la radiatorul de apa si mai stiu si eu depinde de masina laughing

De exemplu daca vorbesti de ventilatorul de la radiatorul de apa, ala poate porni cum spui daca este foarte cald si ai si aerul conditionat deschis, porneste direct cum spui.

Daca vorbesti de ventilatorul din cabina, iar ala este electronic, va porni cum spui pentru ca este f cald in cabina, apoi cu cat temp se reduce scade si ventilatorul din turatii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează