Pai normal ca semnifica! Ce crezi ca roata poate sa stea la 200 km/h în 3 șuruburi ca la DACIA!
Nu, wtf. Paranoici mai sunteti -.-. Tu crezi ca masina aia rezista la 200 km/h in 2 suruburi?
Nu semnifica nimic. La autoturisme oscileaza intre 3 si 5, la masinile de teren intre 5 si 8, si tot asa.
Rezistenta se da din grosimea prezoanelor, nu doar din numarul lor.
N-au nici o legatura cu norma de poluare a masinii.
Poate sa stea roata de Dacia in 3 prezoane la 200km/h.
Prezoanele nu sunt solicitate la viteza, ci la greutate si mai ales viraje. Daca unei masini i s-au pus 3 prezoane la roata, inseamna ca fortele la care e supusa acea roata e mult mai mica decat cea la care cedeaza prezoanele.
In functie de greutate, masina are mai putine surube fata de un autobuz care e mai greu si sufera trepidatii toata ziua iar masina merge mai usor si urca putine persoane in ea